Black&White, wie gaat het niet kopen ?????

Pagina: 1
Acties:

• Baltar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Ik ben benieuwd of er gamers zijn die Black & White niet gaan kopen en waarom niet. De reviews zijn immers zeer lovend.

Verwijderd

Vraag liever wie het niet gaan spelen.

Verwijderd

Op donderdag 08 maart 2001 08:58 schreef HlpDsK het volgende:
Vraag liever wie het niet gaan spelen.
Ik download wel een isootje >:)

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 01:26

koornee

3!

eerst ergens downen, en als het bevalt dan kopen.

maar de reviews en screnshots zien er goed uit. dus ik denk dat het kopen wordt.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Verwijderd

Ik moet nog zien of ik hem ga kopen.
Eerst maar een demotje (of een ripje>:)) uitproberen.
Ik heb nl het vermoeden dat het wat traag is, je hele beest opvoeden enz, daar heb ik het geduld denk ik niet voor :)
Ik zie het wel in een demo.

Igv gaat mijn geld deze maand naar Tribes II : daar hoef ik niet eens over na te denken :)

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Op donderdag 08 maart 2001 08:55 schreef Baltar het volgende:
Ik ben benieuwd of er gamers zijn die Black & White niet gaan kopen en waarom niet. De reviews zijn immers zeer lovend.
Het lijkt me een duidelijke zaak waarom mensen B&W niet zouden kopen. Hetzelfde geld voor de wel kopers.

Eerlijk gezegd is dit weer eens een ouwerwets onzintopic, welke ongetwijveld weer de verkeerde kant op gaat omdat het een semi-illegaal onderwerp bevat.

Ja, ja ik weet het, je hoeft niet te reageren en als je nix te zeggen hebt hoef je ook nix te zeggen. Maar dat geld ook voor deze topic. Je hoeft niet te posten, want er zijn dagelijks al genoeg topix hoor! :P

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:37
Ga'k mooi nie kopen !

't Kan 'r wel mooi uitzien maar 't zal wel zo'n verrote gameplay hebben

Lijkt me ook geen ene ruk aan...

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik weet niet.. het lijkt wel een leuk spel en dan zou ik hem ook graag kopen. We hebben hier een klein software zaakje waar je games ook kan "huren" om eerst even uit te proberen.. bevalt het je dan koop je het, anders breng je het weer terug.

Als ik het echt leuk vind dan koop ik het wel.. en anders gaat ie terug. CDtje fikken zit er niet echt in, ik heb te weinig tijd om mij bezig te houden met "spellen die wel aardig zijn". Als het echt een tof spel is ga ik het spelen en dan koop ik het.. anders niet.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:14
dus spel wordt dus definetily kopen he!

dit spel roelt de pan uit.

en nog iets over de gameplay... als je de PCGameplay leest weet je hoe het spel in elkaar zit.. perfecte gameplay and user-friendly interface. Leef je uit zou ik zeggen :)

I want to live forever, so far.. so good.

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 08:51
Op donderdag 08 maart 2001 10:50 schreef koornee het volgende:
eerst ergens downen, en als het bevalt dan kopen.

maar de reviews en screnshots zien er goed uit. dus ik denk dat het kopen wordt.
Hmm, volgens mij hebben wij dezelfde mening :)

Verwijderd

Op donderdag 08 maart 2001 11:19 schreef FoolZero het volgende:

[..]

Het lijkt me een duidelijke zaak waarom mensen B&W niet zouden kopen. Hetzelfde geld voor de wel kopers.

Eerlijk gezegd is dit weer eens een ouwerwets onzintopic, welke ongetwijveld weer de verkeerde kant op gaat omdat het een semi-illegaal onderwerp bevat.

Ja, ja ik weet het, je hoeft niet te reageren en als je nix te zeggen hebt hoef je ook nix te zeggen. Maar dat geld ook voor deze topic. Je hoeft niet te posten, want er zijn dagelijks al genoeg topix hoor! :P
Wat zit je te zeiken man :r

Verwijderd

Ik hem 'm al besteld, en ooohw, wat ga ik evil spelen. Heel erg evil, en die schildpad lijkt me echt ultra-gaaf, die koe trouwens ook. Yeah baby...

Verwijderd

Ik ga hem zeker kopen. Maar als ik 1 dag voor dat hij in de winkel ligt er al aan kan komen zal ik dat zeker doen. Zit namelijk al een beetje lang te wachten op dit spel en ben echt super blij dat het nu eindelijk bijna klaar is:)

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-02 13:03

Scraper

ErikJ

Heeft er iemand een linkje naar een preview?

* Scraper heeft nog niks gezien van dit spel.

• Speedy
  • Laatst online: 14:10
Heb je afgelopen jaar in een grot gezeten ofzo :)

www.lionhead.com

Flickr | Lego collectie

• Scraper

Scraper

ErikJ

zoiets ja :) Ik heb de laatste tijd de games niet zo in de gaten gehouden.

Verwijderd

Ik ga het niet kopen, en ook niet spelen. Ik hou meer van leuke spellen.

• AngelEyes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Op donderdag 08 maart 2001 13:27 schreef Scraper het volgende:
Heeft er iemand een linkje naar een preview?

* Scraper heeft nog niks gezien van dit spel.
1 woord: SEARCH :P

Jouw advertentie hier??

• Scraper

Scraper

ErikJ

* Scraper is sysadmin, dus een luilak

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Ik ga het niet kopen.
Stomme tamagotshi style shit.

Die maker van black and white ging bijna janken toen zijn tamagotshi kapot werd gemaakt.Dat zegt genoeg over zijn style.....
Daar komt ook die idee van die stomme dieren vandaan.

Vette kut hype.

Thy will see the light...

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op donderdag 08 maart 2001 17:10 schreef 7th het volgende:
Ik ga het niet kopen.
Stomme tamagotshi style shit.

Die maker van black and white ging bijna janken toen zijn tamagotshi kapot werd gemaakt.Dat zegt genoeg over zijn style.....
Daar komt ook die idee van die stomme dieren vandaan.

Vette kut hype.
Hoho, dat beest hoef je je niet mee te bemoeien, hij red het namelijk ook zonder jouw :)
Maar het is veel leuker om hem in te zetten om tegenstanders op te eten :P

Verwijderd

Op donderdag 08 maart 2001 11:54 schreef Warbringer het volgende:
dus spel wordt dus definetily kopen he!

dit spel roelt de pan uit.

en nog iets over de gameplay... als je de PCGameplay leest weet je hoe het spel in elkaar zit.. perfecte gameplay and user-friendly interface. Leef je uit zou ik zeggen :)
Couldn't agree more :)
Dit spel gaat voor mij rechtstreeks uit de winkel komen!

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
/me [b]gaat dit spel zekerzzz legaal kopen[/b]

Verwijderd

Zeker te weten dat ik de ISO ga downloaden en niet ga kopen.:)

Verwijderd

Ik ga zekers te weten black & white halen!! maar ik ga hem wel eerst op iso halen omdat ik hem dan meestal eerder kan spelen! Maar ik haal hem zekers te weten in de winkel. Dat spel gaat gewoon mega goed worden (zelfde voor operation flashpoint, tribes 2 en halo).

"Quote the RAVEN, Nevermore!!!"

Verwijderd

Absoluut kopen!!!
Ik brand ook soms isootjes maar de games die echt de moeite zijn, koop je toch?! Hoe denk je anders dat de makers van GOEDE spellen hun volgende spellen kunnen financieren. (wat de makers van slechte games doen, maakt me ni uit >:))

/me meldt trots dat hij Outcast gekocht heeft en dat hij daarmee de Belgische gamesindustrie heeft gesteund

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 10:15
Ach, kopen deed ik eerder wel, maar nu ik een tijd @home heb, is die ISO file of cracked versie zo binnen, scheelt je weer een goeie f 90,-..

Verwijderd

Ik download het niet (heb ISDN :'(), en ik ga em ook niet kopen... te duur heh..... en ik ga em waarschijnlijk ook niet kopieren... de meeste spellen boeien me de laatste tijd toch niet meer.... af en toe (2x per maand ofzo) speel ik alleen nog wel eens Q3... thats it

Verwijderd

spellen kopen waar kan dat?? >:):?:D

• FoggyFreek
  • Laatst online: 06-02 17:45

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik ben het niet eens met het eerst "downloaden" van Black & White alvorens het te kopen. Speel anders gewoon de demo die uitkomt, en bepaal dan of je het gaat kopen of nie, peter molyneux verdient het gewoon, die gast heeft met zijn team 3 jaar hard gewerkt, en dan gaan al jullie idioten die zooi weer downloaden, absurd. ECHT belachelijk. sorry hoor, maar dat moet stoppen, Alle Star Wars games downloaden ? geen probleem, maar blijf met je poten van Black & White af.....

Ik koop het spel (Kunst-stuk) dus ook...

-- Altijd blijven prutsen --

Verwijderd

/me stemt VOLLEDIG in met Foggyfreek!!

Verwijderd

Foggyfreek, en als je het eerst downed zodat je het een week of zo eerder kan spelen en alsnog koopt is het dan wel okee? Want ik ga hun zeker steunen door het te kopen, net zoals ik dat doe bij bv. Blizzard en Squaresoft want ik wil gewoon dat die mensen top produkten blijven maken.

• Speedy
  • Laatst online: 14:10
Ik denk zelf dat ik het spel na een week de kast in donder, echter ik ga em wel gewoon kopen. Dit wordt een classic en die heb ik graag in de verzameling (baal er al van dat ik UT niet heb, dat gebeurt me niet nog is)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

ik ga hem niet halen.
eerst een andere videokaart.
heb nu een viper 550 tnt1

Verwijderd

Op donderdag 08 maart 2001 21:15 schreef FoggyFreek het volgende:
Ik ben het niet eens met het eerst "downloaden" van Black & White alvorens het te kopen. Speel anders gewoon de demo die uitkomt, en bepaal dan of je het gaat kopen of nie, peter molyneux verdient het gewoon, die gast heeft met zijn team 3 jaar hard gewerkt, en dan gaan al jullie idioten die zooi weer downloaden, absurd. ECHT belachelijk. sorry hoor, maar dat moet stoppen, Alle Star Wars games downloaden ? geen probleem, maar blijf met je poten van Black & White af.....

Onzin wat je zegt IMO.
't slaat nergens op dat je een game als B&W in jouw ogen zou moet kopen, en alle andere (misschien betere) games zou moeten downloaden waar misschien ook 3 jaar aan gewerkt is, of nog langer.:) Of het een klassieker wordt kan je ook pas over 10 jaar ofzo bepalen...

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 22:29
Ik ga Black & White zeker spelen, maar hoogstwaarschijnlijk zal ik het spel niet gaan kopen. Om de doodeenvoudige reden dat ik 100,- veel te veel vind voor een spel. Let wel, ik zeg niet dat 100,- veel te belachelijk duur IS, ik heb voor simpel amusement (want dat blijft het) gewoonweg niet zo veel geld over. Ik ben ook maar student.. :)

Kijk, als er nou een flinke doos bijzit een een mooie, volle handleiding en het spel blijkt ECHT super te zijn, dan overweeg ik het. Ik heb ook ooit Half-Life gekocht en daar heb ik geen moment spijt van gehad.
Voor zo'n stom DVD doosje a la Red ALert 2 ga ik niet dokken.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Verwijderd

Op donderdag 08 maart 2001 21:15 schreef FoggyFreek het volgende:

Het gedeelte over het downloaden cq demo ben ik het helemaal eens met je, maar dat geld voor alle spellen (vind ik).

aan de andere kant, B&W lijkt mij niet zo veel aan, maar dat komt mischien omdat ik meer van realistische spellen hou.
Ik zie graag iets uit het dagelijks leven in een spel, dus nee, B&W is niets voor mij.
Moet wel zeggen dat het er grafisch zeer goed uit ziet. petje af hoor, maar nee, spel is niet iets voor mij.

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:37
magnebroodroosteren zeker zien we wel of was dat jij niet echt he viespeuk van jooritsma en die teef ook als de bliksem rioolbuis koek

Verwijderd

Zeg, ben jij stoned/dronken ofzo!?!? aan je reply te zien wel....

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op vrijdag 09 maart 2001 10:05 schreef Steel-Frog het volgende:
magnebroodroosteren zeker zien we wel of was dat jij niet echt he viespeuk van jooritsma en die teef ook als de bliksem rioolbuis koek
Mijn god, what stuff are you on?? :)

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

Servowire

prutser:~#

Op vrijdag 09 maart 2001 10:05 schreef Steel-Frog het volgende:
Jaja.. zeker wel :?

met papier mache kun je alles maken!!

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Eerst wachten op de Demo, B&W ziet er veelbelovend uit en komt van een zeer succesvol team maar, het spelprincipe is goed maar ook kwetsbaar voor fouten zoals, geen goed overzicht of besturing. In principe lijkt het spel me zeer "Japans". Als het is zoals ik het verwacht koop ik het zeker wel.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Pagina: 1