Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Ik heb een nieuwe harde schijf moeten steken en heb daarna XP MediaCenter Edition opnieuw geinstalleerd (incl. alle updates). Nu heb ik een probleem met IE8 na die herinstallatie wat ik voordien nooit had. Als ik explorer wil openen gebeurt er eerst niets, zo'n 20-30seconden, dan verandert de status in taakbeheer naar "reageert niet", ook weer zo'n 20-30 sec en dan opent IE8 ineens wel. Dus het duurt zo ongeveer een minuut voordat IE8 opent. Als IE8 dan eenmaal open is kan vlot surfen maar als ik dan iets wil zoeken in google gebeurt het soms weer dat het zelfde probleem terugkomt, dus weer zo'n minuut wachten totdat de nieuwe pagina opent. Surfen daarna gaat weer goed, maar als ik IE8 sluit en daarna weer open krijg ik weer hetzelfde probleem, dit is vrij irritant. Heb IE8 al opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft, met Firefox werkt alles wel perfekt maar ik zou liever met IE8 blijven werken, gewoon omdat ik dit gewend ben. ;)
Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn en hoe ik het kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:23
en als je hem eens start zonder addons :?

http://blogs.msdn.com/ie/archive/2006/07/25/678113.aspx

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Nu online
Zal dat vanavond eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120725

Vragen over IE8 zijn beter op z'n plaats in Client Software Algemeen :)

Geen addons is inderdaad de eerste stap:
http://www.google.co.uk/s...&q=ie8+startup+slow&meta=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Nu online
Ah, OK, wist ik niet ;)
Geen addons is inderdaad de eerste stap:
http://www.google.co.uk/s...&q=ie8+startup+slow&meta=
Ik zal het eens proberen, hopelijk is dat de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Nu online
Helpt niet, probleem blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attixx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:15
Heb je toevallig spybot search and destroy of spywareblaster geinstalleerd, en de immunize functie bij spybot toegepast? Soms kunnen deze IE8 vertragen omdat beide programma's heel veel sites blacklisten (toevoegen aan restricted sites).
Probeer anders een de immunize van zowel spybot als spywareblaster ongedaan te maken om te zien of dat helpt (wel niet spybot verwijderen zonder de immunize functie ongedaan te maken anders blijft deze actief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Nu online
Attixx schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:04:
Heb je toevallig spybot search and destroy of spywareblaster geinstalleerd, en de immunize functie bij spybot toegepast? Soms kunnen deze IE8 vertragen omdat beide programma's heel veel sites blacklisten (toevoegen aan restricted sites).
Probeer anders een de immunize van zowel spybot als spywareblaster ongedaan te maken om te zien of dat helpt (wel niet spybot verwijderen zonder de immunize functie ongedaan te maken anders blijft deze actief).
Nee, heb geen een van de twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Eventueel een virusscanner die de boel tegenhoud kaspersky is daar bijvoorbeeld een held in.
Je kunt IE8 eventueel onder tools - internet options resetten en dan kijken of deze wel functioneerd.
Ook al geprobeert IE8 in Safe mode te open door CTRL in te houden terwijl je op het icoontje drukt.
Je zou ook eventueel een andere gebruiker kunnen aanmaken om te kijken of het in het userprofile zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Nu online
bobsqaud schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:51:
Eventueel een virusscanner die de boel tegenhoud kaspersky is daar bijvoorbeeld een held in.
Ik werk met AVG, heb die verwijderd, IE8 weer geopend maar probleem blijft.
Je kunt IE8 eventueel onder tools - internet options resetten en dan kijken of deze wel functioneerd.
Helpt ook niet.
Ook al geprobeert IE8 in Safe mode te open door CTRL in te houden terwijl je op het icoontje drukt.
Je zou ook eventueel een andere gebruiker kunnen aanmaken om te kijken of het in het userprofile zit.
Heb IE8 ook al zonder add-ons gestart, maar helpt ook niet. Alleen een andere genruiker moet ik nog eens proberen.

Ik heb er nu Firefox opgezet, die werkt vlot maar ik vind de letters op de websites nu een stuk minder scherp/duidelijk dan onder IE8. Is daar wat aan te doen?
Pagina: 1