MacMini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 17 PM / AWU 3 / Model 3 Highland
Heb ik ook als je een paar weken geen TV gekeken hebt. Moet je eventjes KPN bellen met klantgegevens/nummer op de smartcard, dan kunnen ze hem weer voor je activeren binnen ~15 minuten.
Ik maak dagelijks gebruik van digitenne, sowieso elke avond vanaf een uur of 11 tot een uur of 3 staat de tv aan.wizkid_niels schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 00:37:
Heb ik ook als je een paar weken geen TV gekeken hebt. Moet je eventjes KPN bellen met klantgegevens/nummer op de smartcard, dan kunnen ze hem weer voor je activeren binnen ~15 minuten.
even voor de zekerheid : zit 'ie er niet ondersteboven in ? dat had ik namelijk een keer
Ik kreeg toen een hele onduidelijke melding die daar niets mee te maken had ....
Ik kreeg toen een hele onduidelijke melding die daar niets mee te maken had ....
LOL dit meen je niet, kaart zat er goed in, ff eruit gehaald fout erin gedaan, weer opnieuw goed erin gedaan, en ja hor nu werkt het wel, uur geleden ook gedaan maar dat mocht niet baten, sorry voor dit nutteloze topic