• charlie7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-02 11:47
Hallo allemaal, ik heb sinds vanavond ineens last van het feit dat ik geen rtl 4 5 6 meer kan kijken. Mijn zusje kwam met dit probleem, wij hebben onze smart cards omgeruild en zij kon daarna weer tv kijken, nu heb ik hem weer terug in mijn kastje gedaan (topfield single tuner) en kan ik dus geen tv meer kijken, heeft iemand enig idee wat dit is, en wat hier aan te doen valt?

alvast bedankt

MacMini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 17 PM / AWU 3 / Model 3 Highland

• wizkid_niels
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-02 18:45
Heb ik ook als je een paar weken geen TV gekeken hebt. Moet je eventjes KPN bellen met klantgegevens/nummer op de smartcard, dan kunnen ze hem weer voor je activeren binnen ~15 minuten.

• charlie7
wizkid_niels schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 00:37:
Heb ik ook als je een paar weken geen TV gekeken hebt. Moet je eventjes KPN bellen met klantgegevens/nummer op de smartcard, dan kunnen ze hem weer voor je activeren binnen ~15 minuten.
Ik maak dagelijks gebruik van digitenne, sowieso elke avond vanaf een uur of 11 tot een uur of 3 staat de tv aan.

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 23:26
even voor de zekerheid : zit 'ie er niet ondersteboven in ? dat had ik namelijk een keer ;)
Ik kreeg toen een hele onduidelijke melding die daar niets mee te maken had ....

• charlie7
LOL dit meen je niet, kaart zat er goed in, ff eruit gehaald fout erin gedaan, weer opnieuw goed erin gedaan, en ja hor nu werkt het wel, uur geleden ook gedaan maar dat mocht niet baten, sorry voor dit nutteloze topic :D