Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Maargoed, ik zou er ook geen bezwaar tegen hebben.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Voordat ik mn post plaatste had ik er nog naar gezocht, maar kon hem niet vinden...Nakebod schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:20:
Gebruik daar dan http://gathering.tweakers.net/forum/notepad voor?
Ik dacht al dat ik me het verbeeld had dat het bestond!
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Nou, het voordeel hiervan is dus juist dat je notes echt gewoon user-gekoppeld zijn, eenvoudig erbij te pakken en snel om te maken. Post iemand iets, van wie je een tijdje terug een notitie hebt gemaakt, zie je gelijk dat de notitie er is, wat je bij het huidige notepad niet hebt.Nakebod schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:20:
Gebruik daar dan http://gathering.tweakers.net/forum/notepad voor?
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Rechtsboven, lijkt me nogal moeilijk om te missen eigenlijk?
The devil is in the details.
Maar, hoe ga jij je notities terugvinden die je bij 20 gebruikers hebt geplaatst?Obiter dictum schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:23:
[...]
Nou, het voordeel hiervan is dus juist dat je notes echt gewoon user-gekoppeld zijn, eenvoudig erbij te pakken en snel om te maken. Post iemand iets, van wie je een tijdje terug een notitie hebt gemaakt, zie je gelijk dat de notitie er is, wat je bij het huidige notepad niet hebt.
Daar is weer een centrale plaats voor nodig, en laat Notepad nu eens net centraal staan
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ik houd ervan iedere keer dat er een nieuwe feature op tweakers komt.
Ik snap niet waarom je een notitiefunctie zou willen gebruiken die postoverschrijdend is, maar toch een soort van link nodig heeft met een postObiter dictum schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 16:22:
Bookmarks? Dat is volgens iets heel anders dan een user gebonden notitiefunctie...
(Post iemand iets, van wie je een tijdje terug een notitie hebt gemaakt, zie je gelijk dat de notitie er is,)
Of wil je eigenlijk gewoon usernotities kunnen maken, zoals wij als moderators dat kunnen doen, maar dan usergebonden?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Een half jaar later, heb ik een probleem met een webwinkel. Jij post daarin, en zegt dat ik direct recht heb op fabrieksgarantie. Ik zie dat ik ooit eens een notitie aan jou heb "geplakt", omdat de notitieknop een andere kleur heeft dan normaal. Ik klik erop, en wederom zonder dat ik het topic hoef te verlaten, zie ik dat je post links kan laten liggen, althans, dat ik misschien even een extra verificatie nodig heb voordat ik hem geloof.
Even voorbeeld uit de lucht gegrepen, maar hopelijk is zo duidelijk wat ik graag zou willen zien. Of jullie dat als mods al kunnen weet ik niet, ben nog geen mod geweest
De discussie lijkt een beetje doodgebloed zonder verdere ja/nee op de request gekregen te hebben... Hoe gaat dit gebruikelijk in zijn werk, moeten er nog stappen worden genomen in de request in behandeling te krijgen, of is het hierbij dan gewoon een no-go?
edit;
moto-moi schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:22:
Kicken is nooit nodig, alles wordt gelezen en als er een update is vanuit de devvers melden ze dat vanzelf.
Daarnaast kan dit gewoon gekoppeld worden aan je notities die je nu al bezit, maar dan username based. Kwa dev niet belachelijk veel werk, kwestie van usernames koppelen aan een notitie, extra button maken in het forum met een scrolldown bij mouseover of mouseclick.
Wel enkele downsides....zwaarder voor de database server om dit bij alle users te doen....
Misschien een leuke addon voor bij je karmamisbruik...
Wabbawabbawabbawabba
Misschien handig om dit soort uitspraken aan de devvers over te latenKatirZan schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:46:
Kwa dev niet belachelijk veel werk, kwestie van usernames koppelen aan een notitie, extra button maken in het forum met een scrolldown bij mouseover of mouseclick.
Altijd leuk als mensen zonder kennis van zaken gaan roepen dat het niet zoveel werk is.KatirZan schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:46:
Kwa dev niet belachelijk veel werk, kwestie van usernames koppelen aan een notitie, extra button maken in het forum met een scrolldown bij mouseover of mouseclick.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
altijd leuk als mensen je onderschatten, kan je ze tenminste nooit teleurstellenAtleX schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:52:
[...]
Altijd leuk als mensen zonder kennis van zaken gaan roepen dat het niet zoveel werk is.
nuff said hierover
begrijp mijn bovenstaande reply niet zoals de replier hierboven
het is alleen geen belachelijk groot project, let op het belachelijk groot.
maar laat ik hier niet verder over gaan om een fw te voorkomen. alleen 1 wijze tip : ga niet mensen onderschatten voordat je ze daadwerkelijk kent.
Wabbawabbawabbawabba
[ Voor 30% gewijzigd door Hahn op 26-04-2010 12:16 ]
The devil is in the details.
ik geef alleen mijn mening en wordt er direct op aangevallen, beetje naïef.Mute schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:16:
Maar het is niet aan jou om te zeggen of het goed te doen is of niet, hoe (on)ervaren je ook bent, dat moeten de ontwikkelaars zelf doen.
laten we het maar gewoon ontopic houden aangezien het er hier niet om gaat of ik gelijk of ongelijk heb, ik geef puur mijn mening zoals elk ander op GoT zou doen.
ik hoef het dev werk niet te doen, ik heb wel gelijksoortige projecten gehad maar ik ben geen T.net devver en zal mij daar ook niet mee bemoeien.
*ook de laatste keer dat ik mijn mening geef
back on topic dan maar weer
Wabbawabbawabbawabba