Hallo,
Ik heb een verveld probleem met mijn PC.
Ik heb een Core I5 750 CPU, 4 GB geeugen en een Asus P7P55D moederbord, een Asus EAH5770 videokaart, 2x 500GB samsung harde schijf.
Dit loopt op een 500Watt voeding.
Ik heb sinds een tijdje het pobleem dat de volledige pc hapert (of stottert)
Dit gebeurt bij alle programma's en ook in windows zelf.
Tijdens het inloggen werkt alles nog normaal.
Ik kan rondjes draaien met de muis en typen zonder haperingen.
Zodra ik ben ingelogd begint de muis met haperen. Als ik rondjes draai zie ik hem gewoon soms even haperen.
Als ik b.v. een map open (die dan geanimeerd te voorschijn komt) hapert hij ook tijdens het tevoorschijn komen.
Muziek hapert ook, filmpjes haperen ook, spellen ook en ook bij een Word document hapert hij.
* EDIT *
Hij haert ook als ik b.v. muziek of een filmpje stt en dan niks meer doe. Dat is dan ook het enige wat hij doet.
Letterlijk bij alles wat ik doe (behalve een cd / dvd branden, dat gaat wel goed, als hij hapert zou dit mis moeten gaan)
Laatste verandering:
Home plug adapter gekocht en aangesloten, wireless kaart en de lanverbinding worden nu beide gebruikt (ofja, staan aan)
Ondernomen acties:
- Nieuwst videokaart drivers geinssteleerd
- BIOS geupdate naar de niewste versie
- LAN drivers opnieuw geinstaleerd
- Chipset drivers opnieuw geinstaleerd
- Realtek gluidsdrivers vervangen door de versie van Asus (kon volgens i-net een prleem zijn)
- Batterijen van de muis vervangen
- 2de scherm afgekoppeld en alleen een scherm aangesloten via DVI (dus niet via de HDMI zoals nu)
Ik zou verder echt niet weten waar dt aan zou kunnen liggen.
Het is extreem vervelend, aagezien ik dus vak naast een knop klik (alles verwijderen ipv toepassen, kun je alles opnieuw gaan typen
)
Iemand een idee waar ik dit moet zoeken?
Ik heb een verveld probleem met mijn PC.
Ik heb een Core I5 750 CPU, 4 GB geeugen en een Asus P7P55D moederbord, een Asus EAH5770 videokaart, 2x 500GB samsung harde schijf.
Dit loopt op een 500Watt voeding.
Ik heb sinds een tijdje het pobleem dat de volledige pc hapert (of stottert)
Dit gebeurt bij alle programma's en ook in windows zelf.
Tijdens het inloggen werkt alles nog normaal.
Ik kan rondjes draaien met de muis en typen zonder haperingen.
Zodra ik ben ingelogd begint de muis met haperen. Als ik rondjes draai zie ik hem gewoon soms even haperen.
Als ik b.v. een map open (die dan geanimeerd te voorschijn komt) hapert hij ook tijdens het tevoorschijn komen.
Muziek hapert ook, filmpjes haperen ook, spellen ook en ook bij een Word document hapert hij.
* EDIT *
Hij haert ook als ik b.v. muziek of een filmpje stt en dan niks meer doe. Dat is dan ook het enige wat hij doet.
Letterlijk bij alles wat ik doe (behalve een cd / dvd branden, dat gaat wel goed, als hij hapert zou dit mis moeten gaan)
Laatste verandering:
Home plug adapter gekocht en aangesloten, wireless kaart en de lanverbinding worden nu beide gebruikt (ofja, staan aan)
Ondernomen acties:
- Nieuwst videokaart drivers geinssteleerd
- BIOS geupdate naar de niewste versie
- LAN drivers opnieuw geinstaleerd
- Chipset drivers opnieuw geinstaleerd
- Realtek gluidsdrivers vervangen door de versie van Asus (kon volgens i-net een prleem zijn)
- Batterijen van de muis vervangen
- 2de scherm afgekoppeld en alleen een scherm aangesloten via DVI (dus niet via de HDMI zoals nu)
Ik zou verder echt niet weten waar dt aan zou kunnen liggen.
Het is extreem vervelend, aagezien ik dus vak naast een knop klik (alles verwijderen ipv toepassen, kun je alles opnieuw gaan typen

Iemand een idee waar ik dit moet zoeken?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 20:37 ]