De afgelopen maanden werd ik steeds lastig gevallen door hetzelfde probleem, namelijk het freezen van de gehele pc tijdens gamen, na wat speurwerk ben ik erachter gekomen dat elke keer wanneer mijn pc op deze manier freezed dit event in het logboek staat:
''Terugzetten op apparaat \Device\RaidPort0 is aangevraagd.''
Met als bron Nvstor32
Ik maak overigens geen gebruik van welke raid setup dan ook.
Nu schijnt nvstor32 dus een driver voor raid arrays te zijn of iets in die richting dus besloot ik om mijn drivers maar eens van een fris nforce pakketje te voorzien, geen resultaat. Hetzelfde met oudere drivers.
Ook het volledig uitschakelen van de raid controller driver heeft niet geholpen.
Verder heb ik voor de zekerheid ook seatools er maar eens overheen gehaald zonder resultaat net als een memtest.
De hdd op andere sata poorten aan sluiten heeft ook geen effect.
Na zo'n 6 uur prutsen ben ik ten einde raad, dus ik hoop dat er hier iemand is die me verder kan helpen.
Bij voorbaat dank, Zig.
System specs:
AMD 5000+
M2N mobo
2 gb geheugen
430 watt PSU
8800GT 512mb
Seagate barracuda 320 gb
''Terugzetten op apparaat \Device\RaidPort0 is aangevraagd.''
Met als bron Nvstor32
Ik maak overigens geen gebruik van welke raid setup dan ook.
Nu schijnt nvstor32 dus een driver voor raid arrays te zijn of iets in die richting dus besloot ik om mijn drivers maar eens van een fris nforce pakketje te voorzien, geen resultaat. Hetzelfde met oudere drivers.
Ook het volledig uitschakelen van de raid controller driver heeft niet geholpen.
Verder heb ik voor de zekerheid ook seatools er maar eens overheen gehaald zonder resultaat net als een memtest.
De hdd op andere sata poorten aan sluiten heeft ook geen effect.
Na zo'n 6 uur prutsen ben ik ten einde raad, dus ik hoop dat er hier iemand is die me verder kan helpen.
Bij voorbaat dank, Zig.
System specs:
AMD 5000+
M2N mobo
2 gb geheugen
430 watt PSU
8800GT 512mb
Seagate barracuda 320 gb