Toon posts:

EISCA cooler......

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of er nog EISCA cooler te krijgen zijn (voor socket 7 met ingebouwde temp snsor etc) ?
Ik ben al een aantal pc winkels afgesurfd maar nog geen resultaat.
de kenners hier mischien ???????

Verwijderd

Topicstarter
Niemand.........??????

Is mijn vraag zoooo apart..? :?:?:?:?

Verwijderd

kweenie hoor, ik heb wel es een keer van een 'IceCap' koeler gehoord. Dit lijkt me Duits.

Hoe kom je aan die naam :?

Verwijderd

Topicstarter
EISCA is geen merk maar een norm, een aantal moederbord fabrikanten hebben een EISCA aansluiting op het bord oa Chaintech,Abit speciaal voor zo`n cooler, op het moederbord is een stukje hardware aanwezig die met de cooler samenwerkt, als de temperatuur van de cpu stijgt gaat ook de fan harder draaien en met de bigeleverde software van zo`n cooler kun je dus ook mooi de temperatuur en de snelheid van de fan in de gaten houden.
In de tijd van de Socket 7 mobo`s (+/- 2a3 jaar geleden) is het systeem op de markt gekomen.
Tot nog toe heeft mijn zoektocht nog geen adres opgeleverd van een leverancier in Nederland.:`(
Iemand nog een goeie suggestie ?

Verwijderd

Oh van die'um dus ;)

Nee, ik heb er nog nooit van gehoord.. Heb je al op het web naar EISCA gezocht als trefwoord ?

Verwijderd

Topicstarter
yep, ik heb alle zoekmachines al aan het werk gezet, daarmee vind je wel info over die coolers maar nog geen leverancier, helaas.
:r:r

Verwijderd

Het begint er een beetje op te lijken, dat die koelers er niet (meer) zijn....

Verwijderd

Topicstarter
Mjaaah, ik staak m`n zoeltocht, ik stuur wel ff een mailtje naar Chaintech nederland, wie weet hebben ze nog zo`n ding liggen, mijn mobo is ook chaintech dus wie weet.
Mister hooi......bedankt voor je reply`s
greetz :)
Pagina: 1