Naast een stampede die er weer aan zit te komen is het ook weer hoog tijd om eens een DPC-meeting te organiseren, dit aangezien de laatste meeting de 10-jaar DPC meeting was als ik met het goed herinner. Een leuke combinatie is om dit na de stampede te doen zodat we deze nog kunnen evalueren. Ik stel voor om dit dan op zondag 9 mei te gaan organiseren. Zo kan iedereen nog zijn/haar mening geven over de laatste stampede. Voor de crunchers die nog niet eerder op een meeting geweest zijn; er wordt niet alleen over crunchen/koeien/computers gekletst. 
Aangezien wij hardcore-crunchers uit verschillende streken van het land komen lijkt het me handig om, zoals vaker, af te spreken in Utrecht. Ik stel voor om dit rond 14.00 te doen op Utrecht CS. Hierbij ga ik er vanuit dat de meesten met de trein zullen komen.
Een programma staat nog helemaal open. Ik gooi zomaar een paar woorden zonder onderbouwing hier op je monitor: bowlen, poolen, lasergamen, terrasje pakken. Het is ook nog mogelijk om nog even restaurantje aan te doen, de laatste keer waren het spare ribs (niet te verwarren met de befaamde sapre ribs).
Dus:
Voor de duidelijkheid een afbeelding waar we vorig jaar ongeveer stonden te wachten:

Aangezien wij hardcore-crunchers uit verschillende streken van het land komen lijkt het me handig om, zoals vaker, af te spreken in Utrecht. Ik stel voor om dit rond 14.00 te doen op Utrecht CS. Hierbij ga ik er vanuit dat de meesten met de trein zullen komen.
Een programma staat nog helemaal open. Ik gooi zomaar een paar woorden zonder onderbouwing hier op je monitor: bowlen, poolen, lasergamen, terrasje pakken. Het is ook nog mogelijk om nog even restaurantje aan te doen, de laatste keer waren het spare ribs (niet te verwarren met de befaamde sapre ribs).
Dus:
code:
1
2
3
4
5
| Onderwerp: DPC-meeting Datum: zondag 9 mei Tijdstip: vanaf 14:00uur Locatie: Utrecht Programma: staat nog open |
Voor de duidelijkheid een afbeelding waar we vorig jaar ongeveer stonden te wachten:

Aanwezig
Onzeker
Ik heb een goed excuus
|
[ Voor 14% gewijzigd door Xaverius op 07-05-2010 00:41 ]
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht