Haloootjes.
ik heb een vraagje.
Ik hebinternet van UPC.
kan het zijn dat het internet eruit ligt ?
en wat moetik doen
ik heb een vraagje.
Ik hebinternet van UPC.
kan het zijn dat het internet eruit ligt ?
en wat moetik doen
[ Voor 59% gewijzigd door Zeror op 01-03-2010 18:45 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
A wise man's life is based around fuck you
ja.Powershell schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:43:
kabels goed aangeslotenbranden er lampjes op je modem
modem even uit en aan gehadcomputer geherstart
[ Voor 6% gewijzigd door Afvalzak op 01-03-2010 18:53 ]
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
in tegenstelling tot jullie ben ik :kKaltUu schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:53:
Als 1 van je 4 PC's over internet beschikt dan kan je ervan uitgaan dat het ineternet werkt.
UPC levert je signaal totaan de modem, vanaf daar is het jou netwerk.
UPC geeft je in dit geval correcte informatie.
Degene die weinig informatie geeft ben jij, hoe is je netwerkje opgebouwd, wat heb je gedaan om te testen waar de problemen liggen etc...? beetje meer actie is ook wel gewenst
nu is alles hetzelfde,Nielson schreef op maandag 01 maart 2010 @ 19:03:
Je krijgt maar één extern ip-adres van upc, die zou toegwezen moeten worden aan je router, welke vervolgens het internet verdeelt aan alle aangesloten apparaten. Als je nu één pc rechtstreeks op het modem hebt aangesloten heb je dat ip al in gebruik, en krijgt je router er dus geen meer.
a. Volgens mij zijn hier best wel vrouwen op GOT die meer van computers weten dan mij...Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:58:
in tegenstelling tot jullie ben ik :
a. een vrouw. jaja hiermee geef ik toe dat mannen met computers toch slimmer zijn.
b. ik weet niet wat ik moet doen, waarom doet mijn internet het niet.
c. als je nou even uitlegt wat al die moeilijke termen betkenen, wordt ik toch zo blij van je
Hele goede gok, zal het waarschijnlijk zijnbluek schreef op maandag 01 maart 2010 @ 20:58:
Weet je trouwens zeker dat die laptop die wel internet heeft, jouw eigen internet verbinding gebruikt. Of heeft die laptop 'toevallig' een netwerk van de buren gepakt.
[...]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq