Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-09 15:28
De reden van aankoop
Op dit moment hebben wij thuis een philips dvd- recorder/speler (160gb). Het was bedoeld als vervanger van onze oude philips matchline dvd recorder. We hadden deze ook gekocht omdat wij een dunne speler wouden hebben. We hebben dit apparaat nu een jaar en we ergeren ons dood aan:
  1. (sarcasme) de ongelovlijke snelheid. (ook van de afstandsbediening)
  2. Dat heel veel formaten niet worden ondersteund (denk aan avi bestanden)
Nu nog een keuze maken!
We zijn dit apparaat nu helemaal zat en willen graag een nieuwe kopen.
Het enige probleem is dat er nooit bij een ad vermeld wordt hoe snel het apparaat reageert. Dus daarom ga ik nu af op gebruikers ervaringen. Ik denk hierbij aan snelheid van reageren, of de menu's overzichtelijk zijn.

Er is helaas nog geen HD-tv bij ons in huis dus het zal via de composite moeten.
Een draadloos streaming network is verder ook wel leuk (maar niet nodig!!!). maar wel graag 160gb + aan hardeschijf.

Ook belangrijk is dat het een dun apparaat is. echt max 6cm dik.

Bedankt:)
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 10:24

Caveman

whahoehaha

Hier staan er een hele hoop, met gebruikers ervaringen en specs.
http://www.videohelp.com/dvdrecorders
Ik meen bij de aldi een hele mooie platte gezien te hebben, nee het was de lidl en het is alleen maar een speler...

[ Voor 36% gewijzigd door Caveman op 02-03-2010 10:01 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check op consumentenbond.nl (of heb je de gids)

daar in staan regelmatig goede vergelijkingen over snelheid, kwaliteit, uitgangen enzovoorts als je daar eens naar kijkt moet er een boel duidelijk worden..

heb je er een gekozen ga dan gewoon naar elektronica zaak, vraag om een demo.. of liever kijk of je hem op zicht mee mag nemen en als je niet tevreden ben je hem dan terug kan brengen.. helpt een boel !!

(ook tweaker reviews dan DVD spelers/recorders zijn er genoeg, neem even de tijd en zoek)