[Flash] Welke versie flash .fla?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een .fla bestand maar die opent niet met Flash 8 en niet met Flash CS3. "Unexpected file format" krijg ik steeds.

Ik denk niet dat het de bedoeling is dat ik elke Flash versie eens probeer? Heb gezocht naar een tool dat kijkt met welke versie van Flash de .fla gecreëerd is, maar ik krijg enkel maar tools die kijken welke versie van flash je hebt geïnstalleerd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Kan het bestand niet gewoon corrupt zijn?

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Als het niet in Flash CS3 opent moet je misschien eens Flash CS4 proberen? :+ Dat is de laatste officiële versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:59

Aganim

I have a cunning plan..

Waarschijnlijk is het een .fla die is gemaakt in CS4, kijk eens of je een CS3 versie kan bemachtigen. Anders wil ik wel kijken voor je of hij in CS4 wel te openen is en hem opslaan in een CS3 compatible versie. Echter verlies je dan uiteraard wel CS4-specifieke zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:34
Volgens mij geeft flash een melding in de trant van "This file has been created in a newer version of flash" in zo'n geval en niet "unexpected file format". Dus denk dat je bestand corrupt is of stiekem helemaal geen flash file.

Overigens kan je gewoon een trial van CS4 downloaden om ff te proberen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-08 19:21
Is het toevallig het .fla-bestand van sifr? Daar had ik namelijk hetzelfde, en had op de site een alternatief .fla-bestand gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Het kan inderdaad ook met een nep-flash gemaakt zijn (er zijn een aantal van dat soort tools te vinden). Die willen nogal eens een niet helemaal 100% compatible fla-format wegschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4gnax
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 17:51
Ramon schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:30:
Wil je niet aan beginnen. Levert bakken problemen met het authenticatie mechanisme als je later de complete CS4 moet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:34
R4gnax schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 08:53:
[...]

Wil je niet aan beginnen. Levert bakken problemen met het authenticatie mechanisme als je later de complete CS4 moet installeren.
Uh? lijkt me niet dat iets wat Adobe zelf aanbiedt later problemen gaat opleveren toch?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Volgens mij geeft flash een melding in de trant van "This file has been created in a newer version of flash" in zo'n geval en niet "unexpected file format". Dus denk dat je bestand corrupt is of stiekem helemaal geen flash file.

Nee, ik heb ook wel vaker problemen hiermee gehad. Op school werken we veel met Flash, en sommige gebruiken CS3, andere CS4. CS4 is nog niet 'verplicht'. Ik heb toevallig ook nog CS3 op mijn laptop heb staan, en als ik van iemand een Flash-file krijg in CS4-format, krijg ik ook 'unexpected file format'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met de trial van CS4 kan ik hem indd openen! Toch altijd miserie dat je maar moet gokken achter een juiste flash versie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
Met een HEX editor is dat eventueel wel te achterhalen. Elk .fla bestand eindigt met een string waarin de gebruikte versie staat.
Bijvoorbeeld:
Saved by Adobe Flash Windows 10.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Volgens mij geeft flash een melding in de trant van "This file has been created in a newer version of flash" in zo'n geval en niet "unexpected file format".
Nee hoor ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1