Beginner zoekt hulp bijvinden Google

Pagina: 1
Acties:
  • 368 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben helemaal nieuw bij tweakers en ben een beginneling (noob) wat betreft het bouwens van sites en aanmelden bij google etc.(dus misschien post ik dit ook wel verkeerd, mijn excuses hiervoor)
Sinds vorig jaar heb ik de site www.google.nl online staan, we hebben namelijk samen met wat enthousiaste mensen een "exclusieve" zanggroep opgericht.
Nou had ik ergens geelzen dat je meta tags moet aanmaken en een hele hoop andere dingen voor "crawlers"
vervolgens heb ik ons bij google aangemeldt en zijn we een hele tijd gevonden als ik zocht op bijvoorbeeld "koor Arnhem"
Sinds een tijdje vind ik ons dan niet meer, alleen als ik zoek op "zanggroep arnhem" dan staan we boven aan (logisch ik heb ons aangemeld voor google maps)
Kan iemand mij misschien verder helpen met het gevonden worden? Ik wil graag onze site promoten zodat we wat meer bekendheid krijgen in de omgeving
Desgewenst wil ik ook de code van de site wel mailen zodat men er naar kan kijken
Onze site is:
http://www.google.nl
http://www.google.nl/index.html
en ook www.google.nl/Home.html

Dit is niet om hits te genereren, daar haal ik volgens mij weinig voordeel uit
De persoon die mij verder kan helpen zodat we goed te vinden zijn wil ik zelfs twee kaartjes voor het eerstvolgende optreden aanbieden :-)

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen

Alvast bedankt

[ Voor 4% gewijzigd door MueR op 01-03-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 21:46

Matis

Rubber Rocket

Waar jij naar opzoek bent is SEO (Wikipedia: Search engine optimization) Er lopen binnen GoT diverse topics over :)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Matis.....zoals gezegd ben ik een noob en er staat voor mijn gevoel dan ook veel abracadabra in die artikelen, daarnaast zie ik door de artikelbomen het bos niet meer:-(
Ik zal het artikel printen en er door heen proberen te komen (heb wat problemen met concentratie)
Wel alvast bedankt voor je reactie....snelle reactie trouwens :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat sowieso belangrijk is is om je site semantisch goed in elkaar te hebben zitten, en deze site laat daar wel wat steekjes vallen. Sowieso is het gebruik van flash voor je menu verre van handig, want een crawler zal geen flash kunnen gebruiken. Je site bevat dus een hoop elementen waar een zoekmachine niets mee kan.
Daarbij is het gebruik van tables voor de layout niet bepaald handig te noemen.
Mocht je dit willen veranderen dan zal je natuurlijk wel de site op de schop moeten nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:07

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Hoi, welkom op GoT :)

Ik ga je topic op slot doen. Dit valt onder de categorieen Kan iemand even .. ? en Het algemeen beleid #werving. Leuk dat je hulp wilt, maar niet op deze manier. Lees ook de Quickstart nog even door.

Even los daarvan, je hebt inderdaad hulp nodig met je site. Maar het feit dat je nauwelijks gevonden wordt op Google is direct terug te leiden naar de kwaliteit van de HTML. Je menu is enkel flash, je semantiek klopt niet veel van. En anti-rechtsclick scriptjes :N

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.