Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:12

Denko

|{ing Øf ßlitz

Topicstarter
Na jaren trouwe dienst is mijn schoenlepel / ijsschep / voorruitkrabber / ruggekrabber / flesopener / 2e mobieltje overleden (Motorola F3) (hij is doormidden gebroken bij het openen van een bierflesje :P )

En nu zoek ik dus een andere telefoon, het enige wat hij meer moet hebben dan een F3 is het liefst BT. (Wel zo handig voor in de auto enzo)

Nu heb ik eens gekeken op mymemory.co.uk, leuke telefoons voor een klein prijsje, alleen weet iemand of die (4 ofzo die ze daar hebben) ook in de VS werken?

En zoniet, heeft iemand nog suggesties voor een mobieltje voor onder de 3 tientjes als reserve? (wel nieuw dus, geen 2e hands)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Onder de drie tientjes krijg je gewoonlijk geen Bluetooth, behalve, wanneer een duurder toestel ergens in de aanbieding is.
Voor gebruik in de VS is quad-band beter dan tri-band, maar ook dat zal voor een nieuwprijs van 30 euro niet zo makkelijk lukken.

Overigens is geen enkel modern toestel zo stevig, als de MotoFone, dus multitasking als schoenlepel, ijsschep, etc. zit er niet meer in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
^^ Maar helaas ook met prepaid simlock.
Bovendien slechts twee frequentie-banden (dual-band), dus ongeschikt voor gebruik in de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:12

Denko

|{ing Øf ßlitz

Topicstarter
Marly schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:39:
Onder de drie tientjes krijg je gewoonlijk geen Bluetooth, behalve, wanneer een duurder toestel ergens in de aanbieding is.
Voor gebruik in de VS is quad-band beter dan tri-band, maar ook dat zal voor een nieuwprijs van 30 euro niet zo makkelijk lukken.

Overigens is geen enkel modern toestel zo stevig, als de MotoFone, dus multitasking als schoenlepel, ijsschep, etc. zit er niet meer in ;)
http://www.mymemory.co.uk...ay-As-You-Go-Mobile-Phone

Zit een beetje naar deze te ijken inderdaad, maar als ik er in de VS niks aan het word het em niet, of ik haal in de vs gewoon een 3e. Probleem opgelost.

En ja, de F3 is gewoon een mega ding wat mij betreft, als ze die ooit nog maken met BT of iets hogere resolutie (lol) ben ik de 1e die em besteld

Een nokia 1661 met BT zou ideaal zijn bijvoorbeeld!

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dealextreme.com misschien
volgens mij hebben die ook telefoons
Pagina: 1