[BUG] geen BD selectie in Blu-ray en DVD

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:30

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Quite simpel: in http://tweakers.net/pricewatch/cat/781/blu-ray-en-dvd.html
zie ik maar 3 categorieen staan:
* Decoders (22)
* DVD spelers (60)
* Recorders (55)

Lijkt me dat er daar toch ergens eentje mist ;)
Wat die decoders daar doen is me ook een beetje onduidelijk, maar dat terzijde.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 23:50
En wat mist er dan? Blu-Ray spelers?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Laatst online: 00:30

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
NitroX infinity schreef op maandag 01 maart 2010 @ 13:50:
En wat mist er dan? Blu-Ray spelers?
De BR spelers staan op zich wel in de hele lijst...maar het is een beetje vreemd dat De categorie "Blu-ray en DVD" heet...en daar vervolgens WEL een subselectie in DVD-spelers, Recorders en Decoders (:?) gemaakt kan worden, maar niet specifiek op BR's.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Waar jij op doelt zijn de subcategorieën. De Decoders, Recorders en DVD-spelers zijn subcats van de cat. Blu-ray en DVD. Oftewel, Blu-Ray is leading en de rest hangt er onder.

Wat we steeds meer willen is dit onderscheid maken aan de hand van filters. Dit kan op dit moment ook prima. In de rechterkolom staat namelijk 'Optische Drive Type' (welke trouwens binnenkort van naam verandert). Hiermee filter je de apparaten die een Blu-Ray schijf kunnen spelen.

De subcats die jou in de war brengen, worden zo veel mogelijk uitgefaseerd. Dit gaat cat voor cat. En toevallig zijn we nu met de video-/audiocomponenten bezig.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?