Upgrade van Windows 7 ev copy Build 7100 naar W7 ultimate

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcvermeulen
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-07-2024
LS,

Nieuw op dit forum, heb ik m.i. goed gezocht, maar nog niet een antwoord gevonden op onderstaand probleem. Wanneer dit toch al ergens besproken is: mijn excuses.

Bij het upgraden van mijn window 7 evaluation copy. Build 7100. naar een legale windows 7 ultimate (beiden 64bit) krijg ik de volgende fout melding:

"U kunt geen standaardupgrade uitvoeren met een installatieschijf voor een andere taal dan de taal die op uw computer is geïnstalleerd. Ga online om te zien hoe u uw bestanden en instellingen kunt behouden als u Windows 7 installeert. "

Nu weet ik inmiddels dat de evaluation copy geen directe upgrade naar de final release ondersteunt en heb het volgende al geprobeerd:
http://www.howtogeek.com/...-the-windows-7-rc-to-rtm/

Ik krijg nog steeds de bovenstaande foutmelding. Het probleem zit hem ergens in het language pack neem ik aan.

Is er nog een manier om dit te omzeilen of zit er niets anders op dan een schone installatie uit te voeren?
En is een schone installatie uit te voeren met behoud van bestanden zonder een externe harde schijf (die is nl gecrashed...)

Veel dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:18
Welke versies heb je nu precies? Is je RC versie toevallig de Engelse met een NL language pack en de nieuwe een echt Nederlandse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcvermeulen
Kan het niet goed terug vinden, volgens mij heb ik inderdaad RC Build 7100 engelse versie met NL language pack. De nieuwe is NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcvermeulen
Heb inmiddels een nieuwe externe harde schijf gekocht en een schone instalatie uitgevoerd.