JVC KD-R601 Autoradio geheugenprobleem ?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieg_1981
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-03-2024
Beste mensen,

ik heb deze radio radio aangeschaft en ben er erg tevreden mee. Ik heb alleen een vreempje probleempje met het geheugen. Alle zenders enzo worden goed opgeslagen. Alleen elke keer als ik de radio aanzet,wordt de Demo afgespeeld en deze blijft spelen (inclusief discoverlichting). Deze moet dus elke keer handmatig afgezet worden. :'( Herkent iemand dit ? De radio is ingebouwd in een Deawoo Matiz. Alle draden zijn gewoon op kleur aangesloten. Moeten er misschien draden omgewisseld worden ? (ik weet alleen niet welke.) Heeft iemand ook ooit dit soort problemen tegengekomen met een andere JVC radio ?
Mijn dank is groot _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irwon
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:54
Meestal zijn het de rode en de gele kabels die je om moet draaien. Maar omdat hij de zender onthoud lijkt me dat hij goed is aangesloten. Misschien moet je toch eens kijken of je de demo modus er uit moet slopen. Ik weet dat ik toen met mijn radio ook een kwartier bezig geweest ben. Maar het staat meestal in de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieg_1981
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-03-2024
bedankt, superman12. Ik ga de handleiding er nog goed op naspitten en hopelijk vind ik iets !