Ten eerste: als dit niet in het goede forum is, dan spijt dit mij, ik wist niet welke ik nou moest kiezen...
Dan nu naar het probleem/de vraag:
Ik zag de nieuwe ECA3190 kasten van Enermax, en die vond ik er wel leuk uit zien. Het is de onderste...
Edit: moet nog erbij vermelden dat 'ie tijdens de CeBIT wordt getoond.
Probleem is alleen dat er (volgens mij) 1 ventilatoren in zit aan de voorkant.
Ik weet niet hoe het zit met de airflow, maar als ik die ventilator aansluit, heb ik verder volgens mij geen gaten/strook/connector/hoe-het-ook-heet voor andere ventilatoren.
Is het mogelijk om meerdere ventilatoren aan te sluiten dan je gaten hebt op je moederbord, via een of ander tooltje/accessoire? Mijn moederbord is een MSI 785GM-E51.
Ik zal nog even onderzoeken of ik niet alsnog meer aansluitingen heb voor ventilatoren...
Dan nu naar het probleem/de vraag:
Ik zag de nieuwe ECA3190 kasten van Enermax, en die vond ik er wel leuk uit zien. Het is de onderste...
Edit: moet nog erbij vermelden dat 'ie tijdens de CeBIT wordt getoond.
Probleem is alleen dat er (volgens mij) 1 ventilatoren in zit aan de voorkant.
Ik weet niet hoe het zit met de airflow, maar als ik die ventilator aansluit, heb ik verder volgens mij geen gaten/strook/connector/hoe-het-ook-heet voor andere ventilatoren.
Is het mogelijk om meerdere ventilatoren aan te sluiten dan je gaten hebt op je moederbord, via een of ander tooltje/accessoire? Mijn moederbord is een MSI 785GM-E51.
Ik zal nog even onderzoeken of ik niet alsnog meer aansluitingen heb voor ventilatoren...
[ Voor 3% gewijzigd door Berthenk op 01-03-2010 12:58 ]