Ik wil graag een Asus EAH5770 CuCore kopen. Deze is echter 229 mm lang, de behuizing die ik wil kopen, een Cooler Master Elite 335 kan maximaal kaarten van 252 mm herbergen. Heb ik met 2,3 cm genoeg speling voor eventuele kabels e.d. ?
Verwijderd
Ik heb dezelfde kaart onlangs ook gekocht, en deze zit op een asus p5q-pro moederbord.
De kaart is in mijn geval korter dan het moederbord, en dat kabeltje neemt zoveel plek niet in.
Ik zou het in iedergeval wel durven met 2,3cm speling.
De kaart is in mijn geval korter dan het moederbord, en dat kabeltje neemt zoveel plek niet in.
Ik zou het in iedergeval wel durven met 2,3cm speling.
Oke. Mag ik aannemen dat die kaart meer ruimte heeft als er geen hdd achter hangt?
En zit dat kabeltje aan de achterkant? Of bovenop?
En zit dat kabeltje aan de achterkant? Of bovenop?
[ Voor 24% gewijzigd door necessaryevil op 01-03-2010 13:09 ]
Ik heb een Asus 5770 en een Coolermaster Elite 333. Bij mij zit er geen hdd achter m'n videokaart en dan past het makkelijk. Met hdd erachter zal het passen en meten worden maar dan lukt het denk ook net.
Het stekkertje zit trouwens aan de achterkant. (Die steekt dus richting het hdd slot)
Het stekkertje zit trouwens aan de achterkant. (Die steekt dus richting het hdd slot)
"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."
Verwijderd
De kabel zit inderdaad zit inderdaad aan de achterkant, met een hd erachter heb je inderdaad wel minder plek, maar dan nog moet het passen lijkt me.
Dankjulliewel.
Ik heb inmiddels een Sapphire 5770 en een CM 690 gekocht. Dat past ook.
Ik heb inmiddels een Sapphire 5770 en een CM 690 gekocht. Dat past ook.
Pagina: 1