[Hosting] Goedkope maar wel goede domein hoster

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03 15:01

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Topicstarter
Op http://www.domeinaanbiede...p?select=nl&Submit=Zoeken zijn er wel veel domein hosters.
Wat wel opvalt is dat services behoorlijk verschillen. Sommigen vragen er dan extra kosten voor, anderen doen het gratis.
Kans op oplichting is ook mogelijk, net als extra kosten en minder betrouwbaarheid bij zeer goedkope hosters. Of met opzet domein kapen / registeren zodat ik niet meer bij kan.

nxs.nl heb ik als hoofd hoster van aantal domeinen, maar ze zijn niet goedkoop meer met 12 Euro per jaar. Goed service, maar de prijzen zijn toch wel wat hoog.
Er is al gezegd over transip.nl als bekende en goedkope hoster. Hoe zit het met mogelijke domein services? Zijn ze ook gratis?

Your Hosting en Starthosting hebben ook mijn interesse.

Ik heb grote gros bij Sitelutions staan, maar dat is Amerikaanse hoster, echter wel veel gratis services, zoals forwarding. Ik weet niet of ze nl domein kunnen gebruiken.

Ik zoek dus een hoster waar domein reggen makkelijk en snel gaat (Beetje zoals Sitelutions) zonder veel gedoe en dat services makkelijk te benaderen zijn.
Het hoeft niet goedkoopste te zijn, met 7 Euro kan ik nog mee door, maar ik zoek wel goede compromis en betrouwbaarheid.

Ik heb aantal bestaande topics bekeken, maar ik weet niet of inhoud nog recent is, dus laat ik maar nieuwe maken. Je mag het dus zeggen. Dan kun je meer recente zaken posten. :)

Oh ja: je mag ook hoster aanwijzen met goede email services ivm Xs4all.nl stomme Pack verhoging samen met goede domeinprijzen. :>

[ Voor 4% gewijzigd door MrDummy op 01-03-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoaHong
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-12-2024
spam

[ Voor 97% gewijzigd door Equator op 17-03-2010 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Wat moet je in hemelsnaam met 1000 MySQL databases?

naamservers en dergelijk kun je gratis gebruiken bij Transip. Ik vind het goed werken, heb daar een domeintje wat ik verder alleen gebruik met Google Apps (Gmail,Docs, Sites enz). Kost een paar euro per jaar voor een .nl, ik heb zelf een wat exotischer domein wat een paar tientjes per jaar kost :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:05

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Marzman schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:27:
Wat moet je in hemelsnaam met 1000 MySQL databases?
Dat niet alleen, maar kosten technisch gezien , KAN , het gewoon NIET wat ze aanbieden ;)

KPN - Vodafone Ziggo Partner