Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Die opacity is gefixt aan de hand van [bug] CSS ontbreekt voor highlighting zoekresultaten (_NG) 
Het is inderdaad wel erg bleekjes om zo een eventuele discussie te volgen.
Je kunt wel weer de oude behaviour van de tweakers-layout krijgen door het volgende in je custom stylesheet te zetten
Het is inderdaad wel erg bleekjes om zo een eventuele discussie te volgen.
Je kunt wel weer de oude behaviour van de tweakers-layout krijgen door het volgende in je custom stylesheet te zetten
Cascading Stylesheet:
1
2
| div.message.altmsg1_dim, div.message.altmsg2_dim { opacity: 1; } div.message.altmsg1_dim .post, div.message.altmsg2_dim .post { background-color: #CFCFCE; } |
Ik meld het natuurlijk hier niet als ik wel een custom CSS kan zetten (en ja ik weet wel hoe dat moetJe kunt wel weer de oude behaviour van de tweakers-layout krijgen door het volgende in je custom stylesheet te zetten
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
De 'highlighting' heb ik in de oude template altijd al lelijk gevonden, en feitelijk was het ook geen highlighting - we maakten de non-matching posts juist donkerder. Vandaar dat ik het eens met opacity wou proberen.
Denk je dat 0.5 of 0.6 beter is?
Intentionally left blank
0.5 is al beter te lezen, maar 0.6 geeft alweer een te laag contrast met de 'gevonden' berichten. vind ikcrisp schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:17:
Staat nu op 0.5, beter?
Intentionally left blank
Dit is inderdaad een stuk beter 
Als klein verbeterpuntje zou in de zoekresultaten de volgende tekst nog moeten worden gewijzigd:
Als klein verbeterpuntje zou in de zoekresultaten de volgende tekst nog moeten worden gewijzigd:
http://gathering.tweakers...earchtimeout]=30#hitstartTopic zonder highlighting
Pagina: 1