Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 11:28
Ik heb een vreemd probleem waar ik niet uit kom, namelijk het volgende:

We hebben een PC met Windows 7 en Internet Explorer 8, deze PC zit aangesloten op 4 monitoren.
Nu willen we op alle 4 monitoren een webpagina openen in IE8, en deze vervolgens in fullscreen (F11) zetten.
Dit klinkt heel simpel, maar blijkbaar wil Internet Explorer maar 1 keer fullscreen draaien 8)7

Nu werkt dit in Firefox (3.6) wel perfect maar de webpagina wordt dan niet goed weergegeven.
Vervolgens heb ik Firefox met de addon IE-tab geprobeerd, dit werkt wel redelijk, maar is verre van ideaal aangezien Firefox regelmatig crasht.

Iemand die een (mogelijke) oplossing heeft voor dit probleem? (register hack of iets degelijks?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:48
Mogelijk dat een addon tool zoals Ultramon de uitkomst kan bieden? Op 2 monitoren werkt dit bij mij afdoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
Henkje.doc schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:00:
Mogelijk dat een addon tool zoals Ultramon de uitkomst kan bieden? Op 2 monitoren werkt dit bij mij afdoende.
Werkt helaas niet, ook niet met Display Fusion.. tenzij ik een instelling over het hoofd zie natuurlijk?
Er moet toch wel iets van een register hack ofzo zijn om dit voor mekaar te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Is het klonen van het eerste scherm niet voldoende of moeten er 4 verschillende websites open?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
Dat is helaas geen optie, er moeten 4 verschillende webpagina's geopend worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huub8
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-06-2021
andere versie van ie ernaast draaien (als dat mogelijk is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Hoe ziet de website er in Opera, Chrome, Safari uit? Mocht ie het daar wel goed in doen zou je dat ook nog kunnen proberen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je IE8 niet onder een andere gebruiker laten draaien? Met het runas command.
Pagina: 1