In de BBG brengt de link op pagina 1 die naar de special zou verwijzen me naar het multimediasysteem. Het paginanummer in de link moet 6 inplaats van 5 zijn.
Het verhaal over het high-end gamesysteem staat een keer onder het gewone game-systeem en een keer op een eigen pagina.
Verder over deze paragraaf:
Ook is de toelichting imho wat magertjes. Er blijkt niet echt waarom die Motu genoemd word, of het moet het feit zijn dat er zowel firewire als usb op zit, maar dan doe je em wel wat tekort. Als het die kwaliteit is dan zou je dat wel wat duidelijker kunnen zeggen.
Idee:
Het verhaal over het high-end gamesysteem staat een keer onder het gewone game-systeem en een keer op een eigen pagina.
Verder over deze paragraaf:
De uitdrukking hogere prestaties beschrijft niet helemaal wat er bedoeld wordt. Je zou prestaties eventueel door kwaliteit kunnen vervangen.Alternatief: Voor meer opties en hogere prestaties kijken wij naar de Focusrite Saffire PRO 24 DSP. Deze biedt 16 in- en 8 outputs. De externe geluidskaart wordt aangesloten met behulp van firewire, waardoor de belasting op de cpu minimaal is. De Motu UltraLite-mk3 biedt niet alleen goeie kwaliteit, maar ook zowel een usb- als een firewire-aansluiting. De prijs is wel aan de stevige kant.
Ook is de toelichting imho wat magertjes. Er blijkt niet echt waarom die Motu genoemd word, of het moet het feit zijn dat er zowel firewire als usb op zit, maar dan doe je em wel wat tekort. Als het die kwaliteit is dan zou je dat wel wat duidelijker kunnen zeggen.
Idee:
(Ik vind mijn idee nog niet zo goed, maar dit is het beste wat ik zo snel kan bedenken. Over de voor en nadelen van dit soort kaarten worden niet zonder reden flinke reviews geschreven.)Alternatief: Voor meer opties en hogere kwaliteit kijken wij naar de Focusrite Saffire PRO 24 DSP. Deze biedt 16 in- en 8 outputs. De externe geluidskaart wordt aangesloten met behulp van firewire, waardoor de belasting op de cpu minimaal is. De Motu UltraLite-mk3 is nog een stap beter, en biedt ook zowel een usb- als een firewire-aansluiting. De prijs is wel aan de stevige kant.
[ Voor 21% gewijzigd door Jesse op 01-03-2010 10:20 ]