• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 21:06
In de BBG brengt de link op pagina 1 die naar de special zou verwijzen me naar het multimediasysteem. Het paginanummer in de link moet 6 inplaats van 5 zijn.

Het verhaal over het high-end gamesysteem staat een keer onder het gewone game-systeem en een keer op een eigen pagina.

Verder over deze paragraaf:
Alternatief: Voor meer opties en hogere prestaties kijken wij naar de Focusrite Saffire PRO 24 DSP. Deze biedt 16 in- en 8 outputs. De externe geluidskaart wordt aangesloten met behulp van firewire, waardoor de belasting op de cpu minimaal is. De Motu UltraLite-mk3 biedt niet alleen goeie kwaliteit, maar ook zowel een usb- als een firewire-aansluiting. De prijs is wel aan de stevige kant.
De uitdrukking hogere prestaties beschrijft niet helemaal wat er bedoeld wordt. Je zou prestaties eventueel door kwaliteit kunnen vervangen.
Ook is de toelichting imho wat magertjes. Er blijkt niet echt waarom die Motu genoemd word, of het moet het feit zijn dat er zowel firewire als usb op zit, maar dan doe je em wel wat tekort. Als het die kwaliteit is dan zou je dat wel wat duidelijker kunnen zeggen.

Idee:
Alternatief: Voor meer opties en hogere kwaliteit kijken wij naar de Focusrite Saffire PRO 24 DSP. Deze biedt 16 in- en 8 outputs. De externe geluidskaart wordt aangesloten met behulp van firewire, waardoor de belasting op de cpu minimaal is. De Motu UltraLite-mk3 is nog een stap beter, en biedt ook zowel een usb- als een firewire-aansluiting. De prijs is wel aan de stevige kant.
(Ik vind mijn idee nog niet zo goed, maar dit is het beste wat ik zo snel kan bedenken. Over de voor en nadelen van dit soort kaarten worden niet zonder reden flinke reviews geschreven.)

[ Voor 21% gewijzigd door Jesse op 01-03-2010 10:20 ]

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-02 09:09
Jesse schreef op maandag 01 maart 2010 @ 09:25:
In de BBG brengt de link op pagina 1 die naar de special zou verwijzen me naar het multimediasysteem.

Het verhaal over het high-end gamesysteem staat een keer onder het gewone game-systeem en een keer op een eigen pagina.

Verder over deze paragraaf:

[...]

De uitdrukking hogere prestaties beschrijft niet helemaal wat er bedoeld wordt. Je zou prestaties eventueel door kwaliteit kunnen vervangen.
Kwaliteit is heel wat anders dan prestaties hoor ;)

• Jesse
Jorrit schreef op maandag 01 maart 2010 @ 09:30:
[...]

Kwaliteit is heel wat anders dan prestaties hoor ;)
Daarom ook dat ik een aanpassing voorstel. :) Je kan ze misschien wel benchmarken zoals een processor of een videokaart (bv. latency, ruisspecs, etc), maar daarmee zul je niet zo makkelijk de relevante verschillen aan de dag leggen. En als de latency of ruisspecs al beter zijn zal je dat eerder hogere kwaliteit dan hogere prestaties noemen.

[ Voor 43% gewijzigd door Jesse op 01-03-2010 09:46 ]

• BobV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-02 13:55
Bij het Digital Audio Workstation hebben jullie maar een dvi naar hdmi kabel genomen, terwijl er twee schermen moeten worden aangestuurd... is toch weer 7.79 extra bij de samengestelde prijs ;)

PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760

• Jesse
MisterX1992 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 09:58:
Bij het Digital Audio Workstation hebben jullie maar een dvi naar hdmi kabel genomen, terwijl er twee schermen moeten worden aangestuurd... is toch weer 7.79 extra bij de samengestelde prijs ;)
Bij een beeldscherm zit altijd wel een dvi kabel :) Alleen voor de hdmi uitgang is dus een verloop naar dvi nodig.

[ Voor 8% gewijzigd door Jesse op 01-03-2010 10:37 ]

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07-2025
Even nog een aanvulling, in de component lijst van het High end gaming systeem (optie 3) mist de SSD Hardeschijf.

Vond het al zo raar dat deze optie goedkoper zou zijn dan de anderen :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

• Jesse
Dat lijkt wel een bewuste keuze als je de toelichting leest:
Helaas is het platform zo duur, dat we niet de mogelijkheid hebben de stap naar sata-600 en/of usb 3.0 te maken en ook de ssd heeft het veld moeten ruimen.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Kwaliteit omschrijft het imho ook beter, suggestie aangenomen dus.
Pagina: 1