DVD video branden lukt niet met HP dv7-2260 brander en Nero9

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Wie kan mij helpen? Ik probeer met Nero (9) DVD-video te branden maar de stand-alone speler (en andere stand-alones) blijven aangeven de dvd niet te kunnen spelen.
Met precies dezelfde instellingen en programma's lukt dit wel op een andere brander (desktop).

Ik gebruik Verbatim DVD+R dvd's en heb ook met de snelheid al gevarieerd. Overigens pakt mijn dvd speler op de laptop de dvd wel.

Ik weet niet meer waar ik moet kijken. Ook met imageburn (na omzetten van video_ts) lukt het niet.

Heeft er iemand nog tips of kan er al iemand zeggen dat het aan bepaalde software ligt of moet ik de garantie van mijn laptop aanspreken?

Alvast bedankt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er heeft nog niemand gereageerd, maar zoals je het beschrijft zit het probleem in je brander.

Maar ik zou toch eerst nog even een ander merk DVD+R of DVD+RW proberen.
Is er misschien nieuwe firmware voor je brander?

Er kan een fout in de dvd-drive zitten. Of bij schokken of trillingen bij het vervoer kan zo'n dvd-drive niet meer goed uitgelijnd staan. Dan leest hij wel zijn eigen dvd's, maar gebrande dvd's zijn op andere apparaten niet leesbaar.

Blijf niet al te lang tobben, want waarschijnlijk draait het er op uit, dat je de garantie zal moeten aanspreken.