Portering van VoIP via xs4all dankzij verhoging prijzen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat xs4some haar Pack prijs en gesprekskosten verhoogt met 50% laat ik dit abo eindelijk vallen.
Ik heb mijn eigen oude KPN-nummer (020-) nu al een tijd als Voip nummer werkend.
(Mijn ADSL-ISP is telfort, maar dat maakt niets uit..)

Weet iemand een waardige vervanger voor alléén VoIP met behoud van nummer?
Ik bel vrijwel niet (3 keer per jaar een uur ofzo), maar als ik bel, dan is dat alleen maar naar Frankrijk en NL, dus als dat niet teveel kost zou dat mooi zijn.
Gebeld kunnen worden moet dus blijven kunnen op hetzelfde nummer, bij voorkeur met voicemail naar email toe, zoals nu met xs4all mogelijk is.

Alvast dank voor evt. tips en pointers..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 12:20
Ik heb mijn voip nummer laten hosten bij www.12connect.com .. goede prijzen ook en geen gezeur meer met afhankelijkheid van je provider .. als je internet hebt heb je telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McCormick
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Heb paar jaar geleden ervoor gekozen om een 087-nummer bij XS4ALL te nemen om juist niet aan de regio gebonden te zijn en ook bij verhuizingen mijn nummer mee te kunnen nemen...

Maar ja, nu ik wil verhuizen van provider (snelheidsverhogingen bij xs4all duren me te lang, zeker gezien de kosten) en kom ik erachter dat 087-nummers (nog) niet te porteren zijn en eigendom blijven van de provider :(

En nou had ik net zo'n (enorm) mooi nummer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
om3ega schreef op maandag 01 maart 2010 @ 08:26:
Ik heb mijn voip nummer laten hosten bij www.12connect.com .. goede prijzen ook en geen gezeur meer met afhankelijkheid van je provider .. als je internet hebt heb je telefoon..
Call me stupid, maar ik zie niet hoe ik hier mijn huidige telefoonnummer kan porteren naar deze provider. Ik heb dus juist geen mobiele VoIP nodig, maar vaste met de optie van voicemail naar email. Dat laatste heb ik echt nodig, en op mijn oude 020 nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 12:20
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 09:41:
[...]

Call me stupid, maar ik zie niet hoe ik hier mijn huidige telefoonnummer kan porteren naar deze provider. Ik heb dus juist geen mobiele VoIP nodig, maar vaste met de optie van voicemail naar email. Dat laatste heb ik echt nodig, en op mijn oude 020 nummer.
Ik denk dat je niet goed hebt gekeken :

http://www.my12connect.nl...keep_your_own_number.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.budgetphone.nl...p?cPath=25&products_id=39
ziet er toch wat duidelijker uit.
Dat 12connect heeft een erg vage interface en uitleg.
Pagina: 1