Weet iemand waar ik blauwe ledjes kan krijgen voor mijn kast (in de buurt van Hilversum)?
Kan die dingen nergens vinden FFS
Kan die dingen nergens vinden FFS
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
blup
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
blup
Counter Strike d8 ik zoOp donderdag 08 maart 2001 03:27 schreef MisterDon het volgende:
[..]
Ehm... wtf is CS (anders dan centraal station/centrale verwarming?)
Alle proemn in n drek
Dan mag ie ze lekker zelf houden, meer dan 8 a 10 gulden per stuk betaal ik er echt niet voor.Ja, maar straks voor 25 gulden per stuk....
Verwijderd
Ouch wat heb ik een kolerehekel aan die ventOp donderdag 08 maart 2001 18:38 schreef CyW_BigBear het volgende:
Ik heb ze nu besteld bij H&G op de Hilvertsweg in Hilversum..
CounterStrike=mod voor HalfLife voor degenen die dat nog niet wisten.Op donderdag 08 maart 2001 03:27 schreef MisterDon het volgende:
[..]
Ehm... wtf is CS (anders dan centraal station/centrale verwarming?)
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Powered bij meergranenbrood.
Verwijderd
Kom er verder nooit, maar de opmerking maken van ze zijn erg duur als iemand ze wil hebben (ze = blauwe ledjes) spreekt niet van goede verkoop technieken inderdaad..Ouch wat heb ik een kolerehekel aan die vent.
Kent t woord klantvriendlijkheid volgens mij niet (iig nooit wat van gemerkt)
Kewl, ga jij ook je DVD drive modden !! Ik heb een Ultraplex van 2,5 jaar oud, leek me ook wel gaaf, een blauwe + witte led ipv groen en geel.. Alleen m'n PlexWriter is er nog te nieuw voor (garantie en stuff)Op donderdag 08 maart 2001 09:33 schreef Cyberia het volgende:
voor mn dvd drive had ik 3mm's nodig... dus ik heb maar allemaal 3mm besteld... gaat als een trein...
kijk ook maar es naar mn keymod in mn sig..
zitten ook gewoon 3mm's in...
mzzlz
Verwijderd
Ach.... Ik ben geen gamer, daar zal het wel aan liggenOp donderdag 08 maart 2001 21:58 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
Counter Strike d8 ik zo
gebruiken jullie geen weerstandje er tussen ??? omdat ie anders te vel schijnt ?!Op donderdag 08 maart 2001 09:11 schreef Celeron_clocker het volgende:
Ik heb sinds gisteren ook mijn ledjes vervangen voor blauwe en het staat echt mooi. Hier in Zwolle kosten ze ook F 5,- per stuk en ze hebben hier 5 en 3mm ledjes.
Greetz
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Dat is dus Radio Centrum...Op zondag 11 maart 2001 11:04 schreef Demoniac het volgende:
Centrum Elektronica...
In het straatje naast McDonalds Oudegracht...