[ABO][Prepaid] Albert Hein pakt weer van de kleintjes

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moepie
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 22:58
Mijn vrouw heeft een prepaid mobiel. AH prepaid mobiel kan je ophogen met een bon uit de winkel, je kreeg dan altijd extra tegoed. Dat bonus tegoed kwam gewoon op je normale tegoed. Sinds kort is dat veranderd, maar je moet wel de kleine lettertjes op de bon goed lezen. Om het bonustegoed te krijgen, moet je EERST je bonuskaart nummer registreren voordat je het bonnummer invoert. Doe je het andersom (mijn vrouw is al lang blij dat ze het tegoed zelf kan ophogen, net zoals de vorige keer), dan is het helaas pindakaas. De kleine lettertjes geven ook opeens aan dat het bonustegoed nog maar 1 maand geldig is, ipv 9 maanden. Voor kleinbellers betekent dat dus een effectieve prijsverhoging die kan oplopen tot 50% (want dat bonustegoed is ingecalculeerd in de prijs).

Wel slimme marketing, want deze beprijzingsverandering lokt uit tot extra bellen en het aanwennen van meer bellen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Mja, troep altijd.

Gewoon lekker voor een aanbieder kiezen zonder al die gekkigheid, je wordt er helemaal dwaas van. :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Voor mensen, die weinig bellen, is het dan wel weer gunstig, dat het gewone tegoed nu 9 maanden geldig is (was 6 maanden), dus de wijzigingen hebben zowel voor- als nadelen.
Overigens hoeft het nummer van de bonuskaart slechts eenmalig doorgegeven te worden, alvorens op te waarderen, zodat bonuskaartnummer en telefoonnummer gekoppeld kunnen worden.

En tja..., kleine lettertjes moet je altijd en overal goed lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Mja, ben ik blij dat ik bij de AH werk.
20,00 beltegoed halen = 20,00 + 20,00 bonus beltegoed + 40% extra bonus beltegoed :D.
Voor 5 cent sms en 12 cent p/m bellen, dus voor mij is dit wel aantrekkelijk :)

Maar heb wel idee dat het in no time op is.
Deed met oude, dus 30 euro beltegoed + 10 euro gratis, zeker 3 maand mee.
Nu haal ik misschien de 2 maand net, maar denk dat het minder is.

[ Voor 37% gewijzigd door Quad op 01-03-2010 01:01 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️