HP ProBook 4510s Wifi + Bluetooth

Pagina: 1
Acties:

• HomegrownBGP
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik ben sinds een half jaar de gelukkige eigenaar van een HP Probook 4510s, echter zit ik sinds kort met een probleem:

Aan de voorkant van de laptop zit een schakelaar, waarmee je de Wifi en Bluetooth in en uit kunt schakelen. Eerder was het zo dat zodra ik de knop overhaalde, óf Wifi en Bluetooth uit gingen, óf aan gingen. Nu heb ik het volgende scenario:

1x overhalen: Wifi aan, bluetooth uit
2x overhalen: Wifi uit, bluetooth uit
3x overhalen: Wifi uit, bluetooth aan.

Hiervoor heb ik het volgende geprobeerd:

Deinstalleren van HP Wireless Assistant -> geen resultaat
Deinstalleren van drivers van wifi en bluetooth -> geen resultaat
beide apparaten uitschakelen in apparaatbeheer -> geen resultaat
Windows opnieuw installeren -> geen resultaat
Testen met Windows Vista die meegeleverd werd -> geen resultaat
Testen met Windows XP die ik had liggen -> geen resultaat.

Ik word hier een beetje sjagrijnig van want ik heb een bluetooth muis en werk most of the time via het Wifi bij mij thuis en op school.

Heeft iemand hier een oplossing voor/hetzelfde probleem gehad?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:51
Kun je niet op een of andere manier de software openen en wellicht instellingen wijzigen? Verder heeft Windows Vista ook een Mobility Center, wellicht vindt je daar wat). Je hebt verder ook geen Fn+Fx toets voor wifi en/of bluetooth? Die heb ik op mijn Asus wel. Daar is de switch om ze beide in of uit te schakelen, terwijl ik middels Fn toetsen ze appart aan en uit kan zetten.

[ Voor 61% gewijzigd door GENETX op 28-02-2010 19:17 ]

• HomegrownBGP
  • Niet online
De software kan ik wel openen, echter is daarin alleen de mogelijkheid te kiezen voor "alle apparaten inschakelen", "bluetooth uitschakelen", "alle apparaten uitschakelen"

Waar bluetooth natuurlijk ook wifi kan zijn, ligt eraan wat ik op dat moment gebruik.

Hij luistert echter alleen naar bluetooth uitschakelen en alle apparaten uitschakelen. Niet naar alle apparaten inschakelen.

• HomegrownBGP
  • Niet online
Problem solved! Schijnbaar stond er iets in de bios verkeerd, want na het terugzetten van de standaardinstellingen werkt het weer!