Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Automatische topicwarning in bepaalde forumdelen

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:20
Meer een functie die handig kan zijn voor de modjes & co dan voor de users, maar hoe dan ook misschien wel praktisch: in bepaalde forumdelen automatische topicwarnings meegeven aan (nieuwe) topics.

Dus bijvoorbeeld in Lieve Devvers automatisch de melding 'Kicken is niet nodig, devvers reageren vanzelf wanneer er iets bekend is.' aan nieuwe topics meegeven.

edit:
Dit zou je overigens ook door kunnen voeren naar topicreeksen, voor zover dat nog niet gebeurt dan. Dat als je een nieuw topic in een topicreeks opent, dat automatisch de topicwarning van het vorig deel mee wordt genomen.

[ Voor 24% gewijzigd door Hahn op 28-02-2010 19:54 ]

The devil is in the details.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik vind de topicwarning eerlijk gezegd nogal in your face, en zoiets automatisch altijd bij een willekeurig topic in een forum te zetten lijkt me nogal een paardenmiddel :)
Het overnemen van een vorig deel meenemen kan misschien nog wel aardig zijn..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

Mja, ook mbt het overnemen heb ik daar mijn twijfels bij. Ik vind dat zo'n beslissing toch gewoon bij de crew hoort te liggen en zolang er vanuit de crew niet om gevraagd wordt ga ik daar ook niet (onnodig) tijd aan besteden.

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.