Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Nou ik heb dan eindelijk een beetje normale telefoon gevonden die ik persoonlijk wel relaxed vond.

De sony ericsson w995.

Ik heb een Hi abbo zonder internet genomen omdat ik dacht dat ik die toch niet zou gebruiken. Maar nu is dit mijn probleem: In mijn standaard scherm staat onder mijn selectietoets aan de rechterkant wel Internet. Dus als ik daarop alleen al persongelijk klik kom ik al op internet. Misschien lees ik niet goed, of zoek ik niet goed genoeg maar ik kan nérgens vinden hoe ik die aan moet passen. Mijn navigatietoetsen (dat ronde ding in het midden) dat lukt me dan weer wel, maar ik krijg maar niet gevonden hoe ik dat internet uit mn beginscherm weg krijg.

Groetjes, Caroline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectLight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-02 10:09
Volgens mij kun je die niet veranderen, wat je wel kan doen is alle "internet instellingen" verwijderen. Dus de instellingen zodat de telefoon weet waarmee hij moet verbinden als je op internet gaat (het betreft waarschijnlijk een GPRS profiel oid.). Als je die verwijdert kan hij geen verbinding maken zodra je het internet perongeluk aanzet, en krijg je dus niet perongeluk kosten.

Deze instelling kun je waarschijnlijk bij "connectiviteit" oid vinden :). Preciezer zou ik het je niet kunnen vertellen, omdat het lang geleden is dat ik n Sony Ericsson heb gehad.

Maargoed, succes!

[ Voor 11% gewijzigd door PerfectLight op 28-02-2010 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman140
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-08-2023
Ik heb dit probleem ook gehad bij mijn Sony Ericsson C905. Je moet dan even via het menu naar "Instellingen" gaan. Daarna ga je naar "conectiviteit". Ga dan naar "mobiele netwerken" en dan naar 3G/GSM. Selecteer nu maar GSM.

Op deze manier zoekt je gsm al eens niet meer naar 3G netwerken en bespaard dit je batterij. Daarna ga je naar "Internet instellingen" en verwijder je deze.

Als het goed is kun je nu niet meer op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor jullie reacties :)

Ik heb de functie 3G/GSM veranderd in alleen GSM maar internetinstellingen kan ik niet verwijderen. Maar hij kan iig geen verbinding maken met internet als het goed is. Althans ik zie wel een wereldbolletje maar er staat dat ie geen verbinding kan maken en dat ik contact moet opnemen met mn provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman140
Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 18:52:
Thanks voor jullie reacties :)

Ik heb de functie 3G/GSM veranderd in alleen GSM maar internetinstellingen kan ik niet verwijderen. Maar hij kan iig geen verbinding maken met internet als het goed is. Althans ik zie wel een wereldbolletje maar er staat dat ie geen verbinding kan maken en dat ik contact moet opnemen met mn provider.
Probeer je echt je internetinstellingen te verwijderen of gewoon dat wat erin staat? Want dat is de bedoeling. Gewoon de inhoud ervan leegmaken met je "c" knop en dan opslaan :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met de C knop doet ie niks, want dat had ik al geprobeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman140
Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:31:
Met de C knop doet ie niks, want dat had ik al geprobeerd ;)
Ai shit, my fault. Dacht even aan iets anders. Bij mijn K550i was dat ongeveer zo dacht ik. Dit is inderdaad een select menu.

Zet in ieder geval "Allow Local Connection" op No.

En dan is het denk ik goed geweest. Controleer voor de zekerheid toch even of het niet lukt wel :) .

[ Voor 5% gewijzigd door Dutchman140 op 28-02-2010 19:34 ]

Pagina: 1