The devil is in the details.
Rottige touchpad bleef hangen, wilde dit nog helemaal niet posten
Toevoeging:
Volledig verwijderen van de grote vakken in de tabel lukt misschien niet, je kan natuurlijk wel de buitenste border onzichtbaar maken, waarmee je hetzelfde effect krijgt.
[ Voor 36% gewijzigd door Aganim op 28-02-2010 18:25 ]
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
eerste stuk lukt, maar "gewoon" verwijderen?Aganim schreef op zondag 28 februari 2010 @ 18:20:
In OpenOffice is het een kwestie van de tabel maken met het juiste aantal kolommen en rijen. Daarna kan je de lijnen die je dikker wilt zo instellen en vakken die je weg wilt hebben kan je inderdaad gewoon verwijderen uit de tabel.
Ik snap dat ik dan per cel moet wekren, maar dat krijg ik niet echt voor elkaar
Zoiets zegtie. Dat is het precies, hoe doe je dat toch?Neobahamuth schreef op zondag 28 februari 2010 @ 18:45:
Zoiets?
[afbeelding]
(Klik om te downloaden.)
Dat is toch al gezegd. Tabel maken, en dan de borders (randen dus) die je niet wilt zien weghalen.maartend schreef op zondag 28 februari 2010 @ 18:55:
[...]
Zoiets zegtie. Dat is het precies, hoe doe je dat toch?
Hij is alleen de eerste die zo gek genoeg is om het voor jou te maken ipv het jou zelf laten doen.
[ Voor 15% gewijzigd door job op 28-02-2010 18:56 ]
Dat was mijn vraag, ik krijg het niet op cel nivo gedaan. Ik zit echt ergens vet over heen te kijken.job schreef op zondag 28 februari 2010 @ 18:55:
[...]
Dat is toch al gezegd. Tabel maken, en dan de borders (randen dus) die je niet wilt zien weghalen.
Hij is alleen de eerste die zo gek genoeg is om het voor jou te maken ipv het jou zelf laten doen.
En ik wil het ook graag zelf doen, vandaar dat ik er nog wel mee bezig ben.
gevonden. cellen selecteren en dan werk je gewoon op dat nivo
[ Voor 6% gewijzigd door maartend op 28-02-2010 19:01 ]
[ Voor 85% gewijzigd door job op 28-02-2010 19:02 ]
Zo zie je waar en welke borders zijn toegepast.
Dit was maar een quick 'n' dirty voorbeeld. Er is ongetwijfeld een snellere en nettere manier om het op te lossen maar dat zal je zelf waarschijnlijk wel ontdekken.
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
Ik ben er nnu mee bezig en heb het idd door. Maar wel hartstikke bedankt. Dit was zoiets waar ik al een uur mee aan het rotzooien was zonder er uit te komen. En dan blijkt het zo eenvoudig te zijn.Neobahamuth schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:02:
Open m'n voorbeeld en daar kan je per cel/rij/kolom de eigenschappen steeds van inzien.
Zo zie je waar en welke borders zijn toegepast.
Dit was maar een quick 'n' dirty voorbeeld. Er is ongetwijfeld een snellere en nettere manier om het op te lossen maar dat zal je zelf waarschijnlijk wel ontdekken.
Inderdaad de makkelijkste en snelste manier. Niet moeilijk doen, gewoon de ingebouwde functies gebruiken.fish schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:05:
wat let je om een tabel van 21x21 te maken en een paar velden te mergen ?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.