Beste mensen,
[ Voor 97% gewijzigd door lucio op 04-08-2018 19:08 ]
[ Voor 97% gewijzigd door lucio op 04-08-2018 19:08 ]
Verwijderd
Voor een bedrag van ca 150 euro koop je vast wel een nieuw model met miniDV (pricewatch: Sony Handycam DCR-HC51E) en voor iets meer dan 200 euro koop je een model met HDD (pricewatch: JVC Everio GZ-MS130 Zwart). Daar kun je volgens mij nog niet eens voor gaan procederen.Video Performance
The video performance of the JVC GR-D70 in normal lighting conditions is pretty bad. The camcorder seems to produce an excessive amount of grain even when a subject is fully lit. The camcorder also lacks the ability to portray a wide array of dark and bright colors in one scene - many very light or very dark objects appear washed out even when there is clear detail visible to the human eye. It's really too bad that the video performance of the GR-D70 is so poor - it's certainly the weakest feature of this camcorder.
Hij is een keer teruggestuurd, dat is vanaf het begin problemen hebben? Hij heeft tot anderhalf jaar na aankoop perfect gewerkt, daarna is hij gerepareerd en heeft hij 2+ jaar prima gewerkt. Dat is toch geen problemen hebben?lucio schreef op zondag 28 februari 2010 @ 17:56:
Ik vraag me nu af of ik recht heb op een andere videocamera (vervanging) of een kostenloze reparatie gezien ik vanaf het begin er problemen mee heb gehad.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat klinkt een beetje als iemand die een auto koopt en deze na 5 jaar terug brengt naar de dealer, helemaal uit elkaar vallend, en dan zegt: het portier sloot vanaf het begin niet helemaal goed, ik wil een anderelucio schreef op zondag 28 februari 2010 @ 17:56:
Ik vraag me nu af of ik recht heb op een andere videocamera (vervanging) of een kostenloze reparatie gezien ik vanaf het begin er problemen mee heb gehad. De videocamera heeft mij destijds €669.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
een jaar gelden al problemen en nu pas actie ondernemen?lucio schreef op zondag 28 februari 2010 @ 17:56:
Ongeveer een jaar geleden kreeg ik een andere foutmelding, genaamd ‘’CONDENSATION OPERATION PAUSED PLEASE WAIT’’, als ik die foutmelding krijg kan ik helemaal niets met de camera doen
[ Voor 20% gewijzigd door Hahn op 02-03-2010 09:39 ]
The devil is in the details.
[ Voor 24% gewijzigd door lucio op 27-03-2010 09:06 ]
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq