Sony HTBD375 Blu-Ray Thuisbioscoopsysteem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Topicstarter
Zag vandaag ik het mediemarkt krantje een Sony Blu-Ray thuisbioscoopsysteem staan 2.1 voor 498 euro. Nu ga ik natuurlijk morgen even kijken, maar nergens is iets te vinden over dit systeem.

Is het zo dat Sony speciale types voor de MM en andere grote ketens maakt of zoek ik gewoon verkeerd.

Ben namelijk benieuwd naar de ervaringen van dit systeem, mede qua geluid. Ik hoef geen topsysteem, maar met blu ray en 2 boxen ziet het er toch goed uit.

Hoor het graag

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Batsies schreef op zondag 28 februari 2010 @ 17:33:
Is het zo dat Sony speciale types voor de MM en andere grote ketens maakt of zoek ik gewoon verkeerd.
Kan zo maar zijn, want zo heeft Philips ook een paar LCD tv's die alleen bij de Expert geleverd worden. Soms heb je ook nog wel eens dat het een buitenlands model is wat dan hier als actie te verkrijgen is. Maar dat gaat hier dus niet op aangezien er niets over te vinden is. Wel apart om te zien dat er gewoon helemaal niets over te vinden is 8)7

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco008
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-06-2023
Jah, de saturn en mediamarkt hebben speciale sony modellen met ander typenummers.
Zo is er bijvoorbeeld ook een blu-ray speler de BD-357 die helemaal gelijk is aan de BD-360.

Zou goed kunnen dat ze dit ook doen met de set die jij gezien hebt.
Meestal is de naam maar een beetje anders.

Is de set die jij bedoelt dan niet gewoon de HT-BD360ss ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Topicstarter
marco008 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:54:
Jah, de saturn en mediamarkt hebben speciale sony modellen met ander typenummers.
Zo is er bijvoorbeeld ook een blu-ray speler de BD-357 die helemaal gelijk is aan de BD-360.

Zou goed kunnen dat ze dit ook doen met de set die jij gezien hebt.
Meestal is de naam maar een beetje anders.

Is de set die jij bedoelt dan niet gewoon de HT-BD360ss ?
Heb het krantje hier niet liggen, dus kan geen foto maken, maar ik heb gekeken naar de HTP-BD36ss (http://www.sony.nl/produc...h-blu-ray-disc/htp-bd36ss) en deze is met 5 speakers en bar. Diegene die ik zag was met 2 speakers een bar en subwoofer max 1000watt uitgangsvermogen, hdmi, optisch, ethernet geschikt voor S-A oid.

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Topicstarter
Net bij de MM geweest en het is geen 2.1, maar een 5.1 setje. Ik zoek echt een 2.1, dus laat deze varen. Blijft apart waarom hij niet te zien is op internet. Indien gewenst kan ik de avertentie inscannen en hier plaatsen

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inderdaad die set van jou link (http://www.sony.nl/produc...h-blu-ray-disc/htp-bd36ss)
Ik vroeg me alleen af.

De decoder zelf heeft geen ondersteuning voor DTS-HD en Dolby TruHD, maar de blu-ray speler zelf wel. Kan ik alsnog met deze set, de combinatie van de receiver en bluray speler dus, wel gewoon DTS-HD en Dolby TruHD afspelen over de boxen? Als dat namelijk niet zo is dan houd het al op met deze set voor mij.
Pagina: 1