Ik ben op dit moment zeer ontevreden over mijn huidige internet situatie.
Het zit nu als volgt in elkaar:
Nu heb ik naar mijn gevoel de laatste maanden wel wat meer gedownload, dus deze kosten moeten met het downloaden te maken hebben. Maar tegenwoordig zie je bij veel providers dat er geen download limiet bestaat.
Ik overweeg nu om zowel KPN als Pretium op te zeggen en alles (Internet+Telefonie) bij Tele2 onder te brengen. Wat mij ook op is gevallen is dat Pretium afgelopen november lidmaatschapskosten van in rekening heeft gebracht, waar ik naar mijn beste weten geen toestemming voor heb gegeven.
Zijn er hier soortgelijke ervaringen zoals hierboven beschreven?
Alle advies is welkom.
Dank,
Johan
Het zit nu als volgt in elkaar:
- Ik heb een KPN ADSL lite abonnement voor telefonie dat eens per twee maanden wordt afgerekend.
- Ik betaal 1X per jaar aan Telfort 49 euro, geen idee waarom, zal wel met internet vanTele2 te maken hebben.
- Maandelijks aan Tele2 10 euro voor internet.
- En mijn telefoonkosten lopen via Pretium.
- 09001888
- 09001700
Nu heb ik naar mijn gevoel de laatste maanden wel wat meer gedownload, dus deze kosten moeten met het downloaden te maken hebben. Maar tegenwoordig zie je bij veel providers dat er geen download limiet bestaat.
Ik overweeg nu om zowel KPN als Pretium op te zeggen en alles (Internet+Telefonie) bij Tele2 onder te brengen. Wat mij ook op is gevallen is dat Pretium afgelopen november lidmaatschapskosten van in rekening heeft gebracht, waar ik naar mijn beste weten geen toestemming voor heb gegeven.
Zijn er hier soortgelijke ervaringen zoals hierboven beschreven?
Alle advies is welkom.
Dank,
Johan