if it smells its chemistry, if it moves its biology, if it does not work its computer science
Clients zijn XP machine's?
Zo ja, pak een willekeurige NAS en gebruik NTBackup.
Zo ja, pak een willekeurige NAS en gebruik NTBackup.
Waarom ga je clients backuppen? Is het niet veel handiger om de data rechtstreeks vanuit de clients op de NAS te plaatsen en deze dan backuppen?
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Eens met Question Mark... ik zou zorgen dat alle data centraal staat zodat je maar 1 plek hoeft te backuppen.
Het zijn inderdaad windows xp clients, maar NTBackup... no thnx 
Het direct opslaan van alle bestanden op de NAS is niet echt mogelijkheid.
Ieder van de werknemers heeft zijn eigen pc met specifieke software en inrichting. Niet een kwestie van 10 dezelfde dooie dozen met outlook en mijn documenten.
Bovendien moet die NAS dan nog weer worden gebackuped.
Het gaat puur om de automatische backup van de pc's.
Dus heeft iemand goede/slechte ervaringen met een bepaalde nas + backup software?
Het direct opslaan van alle bestanden op de NAS is niet echt mogelijkheid.
Ieder van de werknemers heeft zijn eigen pc met specifieke software en inrichting. Niet een kwestie van 10 dezelfde dooie dozen met outlook en mijn documenten.
Bovendien moet die NAS dan nog weer worden gebackuped.
Het gaat puur om de automatische backup van de pc's.
Dus heeft iemand goede/slechte ervaringen met een bepaalde nas + backup software?
if it smells its chemistry, if it moves its biology, if it does not work its computer science
Ik ga binnenkort het zelfde doen als wat jij wilt doen.
Bij mij heeft de klant een Qnap 509 aangeschaft en deze ga ik over 2 weken installeren. Ik moet dan dus ook back-ups van computers naar de nas maken. Ik zit zelf te denken om nt-backup te nemen, of Acronis. Moet nog wel uitzoeken of het hier mee kan. Ik kan je dus over 2 weken meer vertellen wat slim is om te doen.
Bij mij heeft de klant een Qnap 509 aangeschaft en deze ga ik over 2 weken installeren. Ik moet dan dus ook back-ups van computers naar de nas maken. Ik zit zelf te denken om nt-backup te nemen, of Acronis. Moet nog wel uitzoeken of het hier mee kan. Ik kan je dus over 2 weken meer vertellen wat slim is om te doen.
Pagina: 1