Abit kt7-a met alpha pep66t.. past dat?!

Pagina: 1
Acties:

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05-2025
Ja of nee? :?

Mensen met zo'n alpha: maakt ie veel lawaai, koelt ie goed.. etc... give some feedback :D

(Tis nu een beetje een korte message geworden, daar me eerste message verloren gegaan is :( )

Anywayz,
Grtx

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Kijk hier welke koeler het beste presteerd. Daar staat ook wel bij welke tering veel herrie maakt: www2.tweakers.net/search.dsp?Query=socket+A+koeler&DB=news

Verwijderd

Je hebt de uitvoering met een speciale fan voor de KT7 nodig.
(Er is wel een mogelijkheid om het koelblok om te draaien, maar ik vidt dat niet zo best werken, als ik de recensies er op na zie, is'ie dan minder goed dan de goedkopere Alpha6035.)

Dat is een fan van maar 10mm dik.
Die fan zit dan voor het koelblok, tussen de socket en de condensatoren ervoor.
Een gewone fan is 25 of 20mm dik, en past niet..

Dit is een voorbeeld hoe dat er uit komt te zien
(sorry als het laden lang duurt, maar het is een groot plaatje dat duidelijk laat zien hoe de fan moet komen):
Afbeeldingslocatie: http://www.coolerguys.com/images/abitalbig.jpg

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

klopt wat hooi zegt. Als je de 10mm fan neemt past ie. Maar hij past niet met de 'standaard' 7000 toeren fan van Delta.
Persoonlijk zou ik dit niet als nadeel zien, hij koelt zo ook goed, en hij maakt niet zo'n terring herrie.

Geen inspiratie

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05-2025
Bedankt voor jullie informatie :)

Ik was toch al niet van plan om een delta fan erop te zetten, daar deze een tering herrie maakt..

Ik heb in verschillende reviews gelezen dat het koelblok zelf best goed is... hij koelt met een 3000 rpm fan soms beter dan andere koelers met een 7000 rpm :9

Die fans kun je toch overal los krijgen. *D

Misschien zijn er wel nog "goedkopere" goede koelblokken te vinden.. als je advies hebt, laat het ff weten ;)

Groetjes,
Unique