[muis] sensor reageert niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekkoper
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-11-2024
Hallo,

Ik heb een aantal weken geleden (op Ebay) een Dell laser muis gekocht.
De knoppen werken allemaal zoals het hoort, maar de sensor helaas niet.
Als ik dus de muis beweeg, beweegt de cursor niet mee.
Ik heb windows 7 en die zegt dat ik de nieuwe drivers heb (heb niets speciaals geïnstalleerd)
Op Google kan ik er niets over vinden.

Heeft iemand hier misschien een idee?

Alvast bedankt,
ekkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Zit er wel wat IN die muis? Ik heb ooit eens een (dure) game muis gekocht bij de mediamarkt die bij nader inzien een demo model bleek te zijn, geen laser erin! |:(

En dan proberen terug te brengen naar de mediamarkt: Nee mevrouw wij verkopen nooit demo modellen, dus wat u zegt kan niet. Nee hoor, WTF is dit dan? 8)7 Tuurlijk had ik wel gelijk, moest er wel weer voor naar Arnhem... Daar bleek dat ze het geleverde demo model hadden verwisseld met een echte, ik kreeg die echte wel mee was de laatste maar daar zat wel een $%^&* sticker over de laser geplakt die er erg lastig af te halen was, je ziet hem nu, jaren later, nog. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik denk dat je een demo model gekocht hebt. De sensor is het duurste onderdeel, dus dat laten ze weg uit een demo model.
misschien kan je op ebay ook een sensor vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekkoper
Ik betwijfel of er demo Dell-muizen bestaan. Dell heeft toch geen winkels?
Maar ik heb geen idee hoe ik dat moet checken eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Er worden wel Dell producten in winkels verkocht, in NL pas sinds kort (Dynabyte) maar in de USA al jaren. Kijk in het gaatje onderop de muis waar de laser zou moeten zitten, bij mijn demo model ontbraken de 2 "bolletjes" die meteen zichtbaar zouden moeten zijn (zien eruit als led lampjes ofzo), op bijgevoegd plaatje zie je ze al zitten als je goed kijkt:

Afbeeldingslocatie: http://azerty.nl/_azerty/data/product/4/3/6/43615/img/3/G.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekkoper
Die bolletjes zitten er in ieder geval in..
Pagina: 1