The Sims het Rijke Leven

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Ok deze vraag is al eens eerder geweest maar ik stel hem nog een keer omdat ik nog geen goed antwoord heb.

Ik heb de sims + het rijke leven (legaal) allebei NL versie. (in zo'n dvd doosje, collectors edition) Ik heb eerst de Sims geinstalleerd, vervolgens een patch van internet geinstalleerd (1.1 geloof ik, in het spel zelf geeft hij 1.2 aan :?)

Nu wil ik wel eens de uitbreiding Het rijke leven gaan spelen. Maar als ik die geinstalleerd heb, het bekende probleem, merk ik geen verschil met de gewone Sims (ik kan niet meerdere buurten kiezen etc.)

Ik moet dus een of andere patch of crack installeren om dit probleem te verhelpen. Ik heb al verschillende patches (van de bekende site ;)) gehaald, helaas allemaal zonder succes.
Dus welke patch moet ik nou hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:04

Local Host

Het forum is om te leren.

Ik ken het probleem mijn vriendin had hetzelfde probleem . Oplossing The Sims n de dir installeren die de setup aangeeft en dan de patches eroverheen draaien en Het rijke leven erover heen en het werkt....

Tenminste bij mijn vriendin :)

Suc6

m@zzl Dennis van Gelder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
dus eerst de sims installeren, dan de patch installeren, dan het rijke leven installeren?
dat heb ik gedaan :D
werkt dus niet bij mij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik je ook de standard aangegeven directory? Sommige spellen doen vaag als je hem ergens anders dan de aangegeven dir installeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
ja :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:04

Local Host

Het forum is om te leren.

Op donderdag 08 maart 2001 12:28 schreef Frank128 het volgende:
dus eerst de sims installeren, dan de patch installeren, dan het rijke leven installeren?
dat heb ik gedaan :D
werkt dus niet bij mij :'(
Ja dan zou die het moeten doen. maar zoals ik al zei bij mijn vriendin deed ie het zelf heb ik hem nooit op mijn pc gehad dus kan ik er verder niets over vertellen.

Suc6 verder !!!

m@zzl Dennis van Gelder
Pagina: 1