SanDisk SDHC 8GB

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb problemen met een geheugenkaartje van SanDisk en voor ik terug naar de shop ga vraag ik eerst
bij jullie om advies.
Het is dus een "SanDisk 8GB Mobile microSDHC Card" welke ik wil gebruiken voor mij HTC HD2.
Als ik het geheugenkaartje in een SD adapter steek en dan in mijn PC dan wil hij het kaartje formateren
maar hij wil dit alleen maar doen naar 30.6MB of het kaartje in een USB cardreader en in mijn PC dan wil hij
het kaartje formateren naar 23,8GB. Als ik ga formateren begint hij wel maar zegt de computer net voor het
einde "kan formateren niet voltooien". Ook als ik het kaartje in de telefoon stop wil het niet....

Is er misschien wat mis met het kaartje?

Ruud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

En als je het kaartje bekijkt in bijvoorbeeld Schijfbeheer? Zie je dan de juiste capaciteit? :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:38

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Niet via een adapter doen. Die geven soms de meest vreemde effecten.
Gewoon in je telefoon zetten, wordt ws gezien als externe schijf - en dan juist formatteren. Wel even goed opletten dat je de juiste disk te pakken hebt - je wilt je telefoon niet echt formatteren volgens mij :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik bij schijfbeheer kijk staat er het volgende:
Volume: (H:)
Indeling: Eenvoudig
Type: Standaard
Bestandssysteem: RAW
Status: In orde (primaire partitie)
Capaciteit: 23,78 GB
Vrije ruimte: 23,78GB
%Vrij: 100%
Fouttolerantie: Nee
Overhead: 0%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The Eagle schreef op zondag 28 februari 2010 @ 11:15:
Niet via een adapter doen. Die geven soms de meest vreemde effecten.
Gewoon in je telefoon zetten, wordt ws gezien als externe schijf - en dan juist formatteren. Wel even goed opletten dat je de juiste disk te pakken hebt - je wilt je telefoon niet echt formatteren volgens mij :P
De telefoon herkend de SDHC kaart niet... heb gister al op internet gezocht en de HTC HD2 ondersteund wel
microSDHC kaartje t/m 32GB....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan het geheugenkaartje wel geformatteerd worden in schijfbeheer.
En foto's en plaatjes van Mijn computer en schijfbeheer kunnen ook helpen.
Misschien helpt de controlefunctie voor schijven in Windows.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2010 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Formateren vanuit schijfbeheer wil dus ook niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou probleem is opgelost... althans ben naar de winkelgeweest en het kaartje is dus gewoon defect! bedankt voor de reacties en tip! dit topic kan dus dicht...
Pagina: 1