iPhone na firmware update geen service meer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:32
Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn iphone.
Altijd met 3.1.2 gedraaid maar ineens spontaan was ik niet meer bereikbaar...had wel netwerk maar kon niet smsen of bellen...toch een upgrade gedaan naar 3.1.3 maar nu helemaal geen service meer :?
iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 22:17

SkyStreaker

Move on up!

abo die omgezet wordt?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
Nope loopt nog een jaar door..
simkaart in een andere telefoon werkt wel :?

Zonet wel weer even netwerk maar kan dan niet bellen, gebeld worden of smsen...

[ Voor 78% gewijzigd door Fire_Bird op 28-02-2010 05:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
Net nog even een herstel gedaan via iTunes maar krijg na het opnieuw opstarten van de iphone wel een scherm met 'waiting for activaiton. this may tike some time.'
Tijdje later dat ie is geactiveerd maar nog geen resultaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Helaas geen idee, mijn vriendin heeft ook pas net een iphone, dus voor mij een raadsel. Wellicht nog eens een keer zonder sim de update d'r in gooien voor 3.1.3? Het is wel t-mobile he?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
Ja is gewoon een tmobile toestel/sim...dat is het hele vreemde er ook aan :?
Gewoon niet uit te staan, gisterochtend kon ik nog normaal bellen smsen en in de avond kapte het ineens..toen maar de update gedaan maar ook zonder resultaat dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

En weer net in het weekend he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
Ja geen service of wat dan ook natuurlijk nu te bereieken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb precies hetzelfde probleem sinds gisteren. Ik heb een update uitgevoerd op vrijdagavond en sinds zaterdag waardeloos tot geen bereik... Ik heb nu 3G uitstaan en nu heb ik weer wel service... vraag me af of het nu bij t-mobile ligt of aan de nieuwe update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 20:14:
ik heb precies hetzelfde probleem sinds gisteren. Ik heb een update uitgevoerd op vrijdagavond en sinds zaterdag waardeloos tot geen bereik... Ik heb nu 3G uitstaan en nu heb ik weer wel service... vraag me af of het nu bij t-mobile ligt of aan de nieuwe update...
Ik heb sinds kort een iPhone 3GS, maar heb eigenlijk hetzelfde probleem. Zolang 3G uit staat heb ik wel service, maar als het aan staat eigenlijk niet of nauwelijks. Alleen in gebieden waar het 3G ontvangst zeer goed is heb ik wel service.

Ik heb de iPhone na het uitpakken eigenlijk direct geupdate naar 3.1.3.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
Ik ben nog even bij de Tmobile shop langs geweest gister en op het iphoneclub forum waren ook veel mensen met hetzelfde verhaal. In de shop wisten ze mij te vertellen dat ze dus bezig zijn/waren met onderhoud aan het netwerk. Het is vrij lokaal want heb momenteel gewoon wel 3G en alles werkt. Thuis het weekend 3G uitgezet en daarmee ging het een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:36:
[...]

Ik heb sinds kort een iPhone 3GS, maar heb eigenlijk hetzelfde probleem. Zolang 3G uit staat heb ik wel service, maar als het aan staat eigenlijk niet of nauwelijks. Alleen in gebieden waar het 3G ontvangst zeer goed is heb ik wel service.

Ik heb de iPhone na het uitpakken eigenlijk direct geupdate naar 3.1.3.
Misschien ten overvloede, maar hier exact dezelfde ervaring. Uitgepakt en aan iTunes (want dat moest van de iPhone) en gelijk update gedaan. En heb op een aantal plekken (en dan met name thuis, postcode 4133) amper bereik in mijn huis :'(
Pagina: 1