Ik ga a.s. zaterdag een 2ehands stereo set ophalen en dan moet dat ding mee een paar uur in de trein, nu zit er geen originele doos meer bij (5 losse componenten) en om nu met grote chipsdozen te gaan sjouwen lijkt me ook niet zo'n toppie plan. Heeft iemand misschien suggesties om dat ding zo veilig mogelijk thuis te krijgen?
doos van een 17"+ monitor pakken
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Of een GROTE rugzak, zo een van 80-100 liter.
Daar past een hoop in, bealve als de subwoofie wat te groot is, dan gaat het niet.
Maar die van mij ging (in de doos) precies in mijn rugzak. (Berghaus, 80 liter)
Daar past een hoop in, bealve als de subwoofie wat te groot is, dan gaat het niet.
Dan ga je waar je hem ophaalt naar het postkantoor... doet hem op de post en een paar dagen later heb je m thuis
ben je alleen wat duurder uit als je 5 componenten op moet sturenOp donderdag 08 maart 2001 08:49 schreef dennisdotcom het volgende:
Dan ga je waar je hem ophaalt naar het postkantoor... doet hem op de post en een paar dagen later heb je m thuis
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Dan hoef ik 'm net zo goed niet op te halen ehOp donderdag 08 maart 2001 08:49 schreef dennisdotcom het volgende:
Nee, ik denk dat ik voor die 17" doos ga. En dan neem ik nog wel een grote weekendtas mee voor de zekerheid.
Da's gein natuurlijk maar ik vraag me wel af hoe dat gaat. Ik moet namelijk na het ophalen nog naar een verjaardag en ik neem pas de laatste trein terug, dat is dus van Dordrecht naar Almere rond een uur of half 11 zaterdagavond. Niet de meest veilige tijd denk ik zo.
Weet je wat dat kost???Op donderdag 08 maart 2001 13:44 schreef Paashaas het volgende:
Neem anders een taxi of bus?
Of vraag iemand om te rijden?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
gewoon een 9mm om je nek hangen, lekker rustig om je heen dan
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
het kan wel hoor
.
Iedereen die drie jaar geleden een mongool in de trein van Amersfoort naar Enschede zaten zitten met een Doos met B&W DM602's, en er vervolgens mee naar de campus zagen lopen: Dat was ik
... Is best wel een pisdoos om te sjouwen overigens, hehe
Iedereen die drie jaar geleden een mongool in de trein van Amersfoort naar Enschede zaten zitten met een Doos met B&W DM602's, en er vervolgens mee naar de campus zagen lopen: Dat was ik
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Yup , zog dat daar lekker duidelijk een holster zichtbaar is en steek er een zo echt lijkend mogelijke BB-gun in (KWC is lekker merk) . Heeft mij geholpen toen ik voor 2000BEF 5 22" Sony's ging halen (waarvan er maar 1 werkt) .
je kan ook gewoon van die grote boodschappen tassen nemen. Die zijn stevig genoeg want ik sjouw er een bigtower van 30 kilo mee rond
Hehe, naar de campus vanaf Enschede CS is een k*teind, ik kom uit die buurt dus ik weet het 
Die boodschappentassen is ook wel een goed plan, en dan wat stof om beschadigingen te voorkomen oid?
Die boodschappentassen is ook wel een goed plan, en dan wat stof om beschadigingen te voorkomen oid?
Ik heb een tijdje lang elk weekend op en neer gesjouwd met wat audio apparatuur tussen Eindhoven en Utrecht. Meestal met de auto, en twee keer met de trein. En ik had ook mijn Crest versterker mee: 25 kg
. In het totaal (ook nog een aantal Pioneer componenten, waaronder nog een versterker) samen met nog wat kleren en een heleboel zeer zware bekabeling richting de 50 kg
verdeeld over drie tassen. Dan is honderd meter lopen door een station erg ver kan ik je vertellen. En in Bunnik, ik stap uit de trein: BAM! Scheurt de tas
. Mijn Pioneer versterker maakte kennis met het Bunnikse perron.
En een andere keer moest ik met twee tassen vol met audio en nog wat kleren ongeveer een kilometer naar het station lopen. Ik heb er een urr over gedaan! En zo ontzettend veel pijn.
Moraal van het verhaal audio -> auto
.
Jag
En een andere keer moest ik met twee tassen vol met audio en nog wat kleren ongeveer een kilometer naar het station lopen. Ik heb er een urr over gedaan! En zo ontzettend veel pijn.
Moraal van het verhaal audio -> auto
Jag
Verwijderd
Dat is toch nix man , in de trein met al die shit. Je kent toch wel iemand die ff voor je kan rijden? Niet dat je bang moet zijn voor beroving , maar gewoon al dat gesleep en die omvang.(zeker ook nog 43cm componenten)
Verwijderd
Daar hebben ze Enschede Drienerlo toch voor uitgevonden??!?!Op donderdag 08 maart 2001 19:45 schreef whistler het volgende:
Hehe, naar de campus vanaf Enschede CS is een k*teind, ik kom uit die buurt dus ik weet het
[...]
Ik woon er ook in de buurt
jaja, overstappen in hengelo, en dan dat teringent nog lopen ook (ok ok ik woonde wel op calslaan 3). Nee ik ben lekker blijven zitten en heb bussie een gepakt...Daar hebben ze Enschede Drienerlo toch voor uitgevonden??!?!
Die kilometer in H'sum zat me al genoeg in m'n armen en dat stukkie van 100 meter in Amersfoort... ik moet zeggen dat ik geloof ik 10 minuten had EN nodig had om de overstap te maken...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
hehe, I'll liveEn zo ontzettend veel pijn.
Nee, ik ben bang dat iemand laten rijden er echt niet in zit, niet veel van m'n vrienden hebben al een rijbewijs + tijd + zin + auto beschikbaar.
Het word echt de trein.
Mazzel dat ie niet tussen de trein en het perron kwamOp vrijdag 09 maart 2001 00:33 schreef Jag het volgende:
...En in Bunnik, ik stap uit de trein: BAM! Scheurt de tas. Mijn Pioneer versterker maakte kennis met het Bunnikse perron...
Bij de gamma/karwei/bigboss/praxis kan je voor 3 tientjes een steekwagentje halen die je ook als karretje kan gebruiken, scheelt wat sjouwwerk.
Maar is er niemand die effe met een auto wil rijden ?
Maar is er niemand die effe met een auto wil rijden ?
Verwijderd
Tís blijkbaar heel laat geworden, nog geen reaktie.Op zaterdag 10 maart 2001 08:38 schreef whistler het volgende:
Nou, vandaag is de grote dag, ik post vannacht nog wel even hoe het is afgelopen
Wat zal hij moe zijn van het sjouwen. Ik heb hetzelfde een keer gedaan, mijn armen zijn zeker 10 cm langer geworden, wel goed voor de spierballen
Nee slimmie als je naar de datum kijkt... |:(|:(|:(|:(|:(
het is dik 2 uur en ik ben terug, kreeg een ride van een paar kennissen op de terugweg gelukkig. De stereoset is heel erg mooi maar ik ben te moe om hem nu uit de doos te gaan halen, morgen
uhm, mijn composet is per case al 80 liter, 2 rugzakken dan ?Op donderdag 08 maart 2001 08:08 schreef joshua2 het volgende:
Of een GROTE rugzak, zo een van 80-100 liter.
en de amp moet ook nog mee.......
ti's een rotwerk om veel en zware spullen mee in de trein te nemen, heb dinsdag met een bigtower en nog wat zooi van me pc op me rug gelopen en in me handen nog wat spullen. dat was echt irritant in de trein, gelukkig was het niet zo druk
Verwijderd
Hnmm.. ik heb me draaitafelen in twee scannerdoozen meegenomen vanaf Denhaag CS tot Enschede CS.. ging perfect.
En dan gebruik ik slecht enkel een in spanje gekochte replica van een M92F
En dan gebruik ik slecht enkel een in spanje gekochte replica van een M92F
Pagina: 1