Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ps3 browser ondersteuning DMs

Pagina: 1
Acties:
  • 395 views

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Ik weet het, oude browsers de deur uit. Op de vakantie heb ik helaas geen andere browser dan mijn PS3, geen bereik met vodafone.
Het browsen op de fora gaat goed, zover het typen mij nog lukt, maar DMs blijven onleesbaar, buiten de paginas zie iik verder geen enkele post of tekst.

Ik heb wel de groene balk over het gebruik van een oude IE versie{wist niet eens dat de PS3 Ie gebruikte}, zijn DMs dus iets wat niet werkt op de oude browsers of heb ik nog kans via de oudere templates?

grappig dat de menubalk {met die submenus} niet werken op mijn mobiel, maar wel op de PS3.

ps, ik typ nu op de PS3,, excuus voor evt typfouten

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Ik denk dat het heel behulpzaam is als je de output van http://tweakers.net/devicedetect even doorgeeft, vanaf "Je user-agent string is" tot de regel met je grade.

Professionele website nodig?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

curry684 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 01:04:
Ik denk dat het heel behulpzaam is als je de output van http://tweakers.net/devicedetect even doorgeeft, vanaf "Je user-agent string is" tot de regel met je grade.
Dat is atm alleen nog voor de frontpage die grades ;)

En je kunt heel simpel testen of je DM's kunt lezen in de tweakers-layout:
Ga naar: http://gathering.tweakers.net/forum/list_discussions en plak ?templateset=tweakers achter de url en kijk of het werkt ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05:25

FeaR

In GoT we trust

Lay-out op "Twakers" zetten en niet op de nieuwe "Tweakers_NG". Heb ik op de PS3 ook en het forum inclusief Direct Messages kan je dan gewoon zien en openen. Met de nieuwe lay-out heb je inderdaad telkens de banner dat IE 6.0 niet meer wordt ondersteund en openen DM's zich niet.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:05

crisp

Devver

Pixelated

Wiethoofd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 01:08:
[...]

True, maar het geeft ons wel een idee wat voor soort browser het precies is. Het moet echter wel een IE-based browser zijn als hij conditional comments rendered.

Intentionally left blank

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Wiethoofd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 01:08:
[...]

Welk gedeelte van "tot de regel met de grade" kwam niet over? Het gaat erom als welke user-agent hij zich kenbaar maakt en welke features hij heeft.
crisp schreef op zondag 28 februari 2010 @ 01:38:
[...]

True, maar het geeft ons wel een idee wat voor soort browser het precies is. Het moet echter wel een IE-based browser zijn als hij conditional comments rendered.
Om de een of andere reden geloof ik niet dat Sony in z'n Playstation de closed-source browser van z'n grootste concurrent zou licensieren ;)

De PS3 browser is gebaseerd op NetFront. Ik vermoed dus dat er ergens intern iets in Tnet's browsersniffing failt - triggert 'unknown user agent' niet ergens een IE warning?

Professionele website nodig?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Het viel me wel op, dat het wijzigen van codering wel een aantal sites opeens liet werken. Automatisch werkte alle 'get' URL's niet, West-europees werkte dat in iedergeval wel.

Ik zal vanavond even naar die client-check kijken, zet ik gegevens wel hier neer.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

curry684 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 04:23:
[...]
Om de een of andere reden geloof ik niet dat Sony in z'n Playstation de closed-source browser van z'n grootste concurrent zou licensieren ;)

De PS3 browser is gebaseerd op NetFront. Ik vermoed dus dat er ergens intern iets in Tnet's browsersniffing failt - triggert 'unknown user agent' niet ergens een IE warning?
Ja, maar dan nog altijd tussen conditional comments. Maar Netfront is inderdaad ook een erg paupere browser.

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Netfront blijkt toch inderdaad ook conditional comments te parsen :X

Anyway, het is een pauperbrowser en zolang we de device-grades nog niet hebben doorgetrokken naar het forum is denk ik de enige oplossing om je template in te stellen op 'tweakers' ipv 'tweakers_ng'. next-gen is te ver gegrepen voor de PS3 :P

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.