Ik had ze nog niet gemist, maar ik ben het hier mee eens. Daarbij is er voldoende plaats in de sidebar
Intentionally left blank
Is er ook een mogelijkheid om dat uit te schakelen?
Er is menig tweaker (m.i.) die zijn fotoboek gebruikt voor het opslaan van foto's van knappe dame's. Nu kun je natuurlijk aangeven dat je die wijzigingen niet terug wilt zien op de Gallery-pagina, maar dat wordt wel eens vergeten en/of niet aan gedacht.
Daarnaast vind ik het persoonlijk vrij rommelig uitzien, als er lukraak wat foto's op de (toch wel) strakke Gallery-pagina komen te staan.
Just my 0,02.
Er is menig tweaker (m.i.) die zijn fotoboek gebruikt voor het opslaan van foto's van knappe dame's. Nu kun je natuurlijk aangeven dat je die wijzigingen niet terug wilt zien op de Gallery-pagina, maar dat wordt wel eens vergeten en/of niet aan gedacht.
Daarnaast vind ik het persoonlijk vrij rommelig uitzien, als er lukraak wat foto's op de (toch wel) strakke Gallery-pagina komen te staan.
Just my 0,02.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Of je nu een vinkje zet bij een map in je fotoalbum waar je voortaan al je luchtig geklede dames in zet, of een vinkje op een hele andere plek lijkt mij weinig uitmaken toch? Het eerste is imo zelfs logischer, en als je dat al vergeet dan ga je er al helemaal niet aan denken dat er ergens anders misschien nog een mogelijkheid is om het op de index uit te zetten (terwijl vervolgens op het fotoalbum tabblad de tieten je alsnog om de oren vliegen).Matis schreef op zondag 28 februari 2010 @ 11:54:
Is er ook een mogelijkheid om dat uit te schakelen?
Ik denk dat dat toch wel mee zal vallen, zeker als je het gewoon netjes opmaakt.Daarnaast vind ik het persoonlijk vrij rommelig uitzien, als er lukraak wat foto's op de (toch wel) strakke Gallery-pagina komen te staan.
[ Voor 14% gewijzigd door crisp op 28-02-2010 12:01 ]
Intentionally left blank
Wat overigens misschien wel kan helpen is om bij het aanmaken van een nieuwe map de zichtbaarheid van de parent als default over te nemen.
Intentionally left blank
Kijk, dat zou dan wel weer heel erg wenselijk zijncrisp schreef op zondag 28 februari 2010 @ 12:03:
Wat overigens misschien wel kan helpen is om bij het aanmaken van een nieuwe map de zichtbaarheid van de parent als default over te nemen.
Ik heb nu idd al een map voor meisjes, als ik die dan onzichtbaar maak in de Gallery en ik gooi er een nieuw mapje bij, dan de settings van de parent overnemen.
Edit, wat ik eigenlijk zoek is een tussenoplossing.
Ik wil de foto;s in die foto's niet laten zien in de laatste-wijzing pagina, maar de folder wel laten zien in de Gallery.
Ik weet niet of dat dat haalbaar is en/of gefikst kan worden
[ Voor 20% gewijzigd door Matis op 28-02-2010 12:33 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Pagina: 1