Waarom edit-limiet 21 dagen op shopreviews?*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik wil mijn shopreview bijwerken omdat alles nu netjes afgerond is. Echter als ik op het edit knopje druk kom ik op http://tweakers.net/ext/s...708&ParentID=79024&Page=1 wat hier deze tekst
Je reageert op de survey "..." van Saturnus.
en een reactievak bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:23

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Hmm, dat klinkt als een bug, en dat is dus meer iets voor onze collega's van ontwikkeling :)

Tikkie van PW naar Lieve Devvers dus.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ok. Had wel prio van +4 ofzo verwacht. :P Vrij ernstig, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:01

crisp

Devver

Pixelated

Saturnus schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 23:11:
Ok. Had wel prio van +4 ofzo verwacht. :P Vrij ernstig, niet?
Nee, want het is geen bug :P

Je kan je reactie/survey tot 21 dagen na plaatsing wijzigen, daarna is het enkel nog maar mogelijk een extra reactie erbij te plaatsen. Wellicht zou het edit-icoontje dan veranderd moeten worden in een reageer-icoontje, maar in ieder geval zegt de tooltip in dat geval wel 'Reageer op deze shopreview' in plaats van 'Wijzig deze reactie' (wat ook weer inconsistent is, maarja) :)

[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 03-03-2010 00:59 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Waarom mag ik het niet meer aanpassen? :o
De aftersale had gewoon wat tijd nodig. (Meer van mijn kant in dit geval.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Saturnus schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 02:01:
Waarom mag ik het niet meer aanpassen? :o
De aftersale had gewoon wat tijd nodig. (Meer van mijn kant in dit geval.)
Ik denk dat de mannen in Pricewatch daar het beste een antwoord op kunnen geven, dus ik fix de titel even en move je topic :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:23

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Als je een flinke tijd na je oorspronkelijke review een aftersales ervaring hebt, dan kan je daar gewoon een nieuwe review voor aanmaken.

Het is tenslotte een nieuwe ervaring en het is niet logisch om daarvoor die oude score aan te passen, de ervaring zegt namelijk iets over hoe het nu bij de shop gaat, niet over hoe het toen bij de shop ging.

Als je in je oorspronkelijke review al wat geschreven had over diezelfde aftersales ervaring dan zijn er twee opties:
- Je originele review was geschreven op het moment dat de ervaring nog niet was afgerond, oftewel: had nog helemaal niet geplaatst mogen worden.
- Je originele review beschreef een uitzichtloze situatie die uiteindelijk na meer dan 3 weken toch nog werd opgelost.

Hoe dan ook, in beide gevallen kan je een reactie onder je review plaatsen met een update, of de crew vriendelijk vragen om je review voor je aan te passen (vooral nuttig als je de scores nog wilt wijzigen). Daarvoor kan je dan het beste even een mailtje naar pricewatch@tweakers.net sturen. In jouw geval was er sprake van de eerste optie. Ik ga je review nu echter niet meer verwijderen, dan komt er een nieuwe review over een ervaring van een maand geleden wat niet echt ideaal is, dus stuur even een mailtje met de gewenste aanpassingen, dan is er vast wel iemand bereid dat voor je te fixen :)

@crisp: wat mij betreft mag er inderdaad wel wat verduidelijking worden aangebracht in de site wat dit betreft, want als je dit niet weet heb je geen flauw idee waarom je ineens een optie krijgt om te reageren in plaats van aan te passen.

[ Voor 10% gewijzigd door Orion84 op 03-03-2010 09:31 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Orion84 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:28:
[...]
@crisp: wat mij betreft mag er inderdaad wel wat verduidelijking worden aangebracht in de site wat dit betreft, want als je dit niet weet heb je geen flauw idee waarom je ineens een optie krijgt om te reageren in plaats van aan te passen.
Als je daar een devtrackje voor zou willen maken dan wordt dat vanzelf een keer meegenomen :)

Intentionally left blank

Pagina: 1