ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
tja
daar kunnen ze hier niets aan doen, ligt gewoon aan de drukte op het campus@maastricht netwerk
daar kunnen ze hier niets aan doen, ligt gewoon aan de drukte op het campus@maastricht netwerk
even een quote uit een email:
Wanneer je verbinding constant traag is, kunnen we iemand van de
nutsbedrijven laten komen. Deze persoon neemt een geconfigureerde laptop mee
en zal daarmee de verbinding testen (met de juiste software).
Indien je verbinding inderdaad slecht is, wordt dat kosteloos herstelt. Is
er echter niets aan de hand, kun je een rekening van zo'n 250 gulden
verwachten.
weet iemand wat voor software dat is??
en ja...hoe ik er eventueel aan kom??
Nou ja laat het me nog ff weten...
Thomas
Wanneer je verbinding constant traag is, kunnen we iemand van de
nutsbedrijven laten komen. Deze persoon neemt een geconfigureerde laptop mee
en zal daarmee de verbinding testen (met de juiste software).
Indien je verbinding inderdaad slecht is, wordt dat kosteloos herstelt. Is
er echter niets aan de hand, kun je een rekening van zo'n 250 gulden
verwachten.
weet iemand wat voor software dat is??
en ja...hoe ik er eventueel aan kom??
Nou ja laat het me nog ff weten...
Thomas
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
en omhoog
Verwijderd
2 mogelijkheden: of die komma toets is bij jou vastgeroest, of je gebruikt hem gewoon niet.ok even het volgende probleem...
heb kabelinternet via de universiteit....
campus@maastricht zit naast @home hier en is redelijk snel geweest...
is alleen nu traag....
voornamelijk bij inladen van pagina's
bijvoorbeeld het duurt 7 a 8 sec om forum pagina te laden en zdnet.nl en altavista.com
das lang voor kabel verder met quake2 bijvoorbeeld een heel erg wisselende ping tussen de 1300 en 90 meestal helaas rond de 1100 (<- geeft timeout problemen en ontzettende lag!!)
dit is op verschillende servers en zet alle andere mogelijke internetverbindingen uit....
hehehe neuh ik gebruik hem niet maar nu ff serieus!!
en weer omhoog
en omhoog
en omhoog......
Pagina: 1