Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelpm
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-10-2012
hallo iedereen,

Ik heb al lang mijn iphone 3G 16 Gb en heb heel vaak een jailbreak uitgevoerd met de aplicatie, Redsn0w 0.8. 2 dagen geleden heb ik het weer uitgevoerd alleen ging er iets mis. ik heb redsn0w opgestart en alles gedaan wat er stond. (k heb firmware 3.0 gebruikt) vervolgens op het laatste scherm, ""downloading jailbreak software", bleef het cirkeltje doordraaien en gebeurde er niks. ik doe nu dit al meer dan 10 keer en er gebeurt niks???? :? ik heb het ook al met de aplicatie redsn0w 0.7.2 en 0.7.1 geprobeert, en heb hetzelfde resultaat.

kan iemand mij ajb helpen. Ik word er gek van |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgrr
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Tja jailbreaken is niet geheel zonder risico.

Ben bang dat je je iphone als onderzetter kunt gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Laatst online: 10-09 18:36

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

bgrr wat een onzin. Ik ken niet veel van jailbreaken maar hem echt brikken is niet mogelijk dacht ik.
Je kan altijd wel restoren.

*knip*

Als je iemand helpt met een specifieke link dan juichen we dat alleen maar toe, maar dit is gewoon spam :/

[ Voor 32% gewijzigd door Hoedje op 28-02-2010 09:22 ]

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgrr
  • Niet online
Zie hierboven maar dat het kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelpm
o maar hoe restore ik mijn iphone dan via itunes of via redsn0w weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 10:54
Gewoon restoren naar een normale fw en dan opnieuw proberen, geen drama...

EDIT: download de normale fw (link vind je op google of iphoneclub.nl) en druk dan op restore terwijl je shift ingedrukt houdt (er van uitgaand dat je windows heb) en navigeer dan naar het gedownloade fw bestand

[ Voor 59% gewijzigd door juulie19 op 27-02-2010 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelpm
sorry dat ik dit vraag, kan jij mij dit uitleggen, want ik word er echt gek van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelpm
maar hoe kan ik mijn iphone restoren als mijn iphone niet aangaat. ik kan dan het toch niet restoren via itunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:45

E-Vix

Nu met sneeuw!

Sluit hem eens op je USB poort aan, en open dan eens Blackra1n (gebruik google voor een link). Grote kans dat hij dan aan gaat. Een collega van mij had ongeveer het zelfde namelijk. Ze kan haar iPhone alleen maar aan zetten met Blackra1n.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelpm
jammer genoeg werkt dit niet. ik baal echt want mijn iphone is mij echt lief. heeft iemand anders nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 10:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik heb de titel veranderd van "Mijn iphone gaat niet meer aan!!!" naar "iPhone 3G gaat niet meer aan na jailbreak", zodat het iets minder schreeuwerig is.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgrr
  • Niet online
Nog gelukt om de iphone weer aan de praat te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bgrr schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:45:
Nog gelukt om de iphone weer aan de praat te krijgen ?
Denk het wel, want anders zat hij hier nog te "janken". ;)

Als je iPhone je lief is, doe er dan geen gekke dingen mee! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadikoylu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-11-2023
Ik krijg sinds gisteren mijn 3GS na een reboot ook niet meer aan de praat.
Het is een tethered iphone dus moet ik hem 2 keer door blackrain runnen zoals ik altijd deed.

Eerste run gaat zonder problemen en de programma vindt netjes de iphone en komt de foto van Geohot op de iphone te staan. Vervolgens als ik de actie nog een keer wil uitvoeren blijft het programma op apparaat wachten.
Op de een of andere manier kan hij hem niet meer vinden/herkennen.

Deze actie als administrator op een Windows XP uitgevoerd.
De Iphone blijft zich dan resetten en de 2e stap wil maar dus niet lukken.

Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen zonder te herstellen met itunes, dus naar 3.1.3 firmware moet updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:30
kadikoylu, het is niet de bedoeling om een topic van iemand anders te "kapen". Je mag een (nieuw) eigen topic openen voor je probleem :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richardwassink
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-06 21:00
Beste topic starter,

ik heb het zelfde gehad me iphone ging aan 1 sec en viel uit...
De oplossing was lang spelen met de power knop en home butten om hem te restoren.

de ideaalste oplossing was 10 sec power indrukken en daarna daarbij dus samen ingedrukt de home button.

Als dit niet lukt een beetje spelen met de combinatie's !

Succes verder. 8)7 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadikoylu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-11-2023
Hoedje schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 18:16:
[mbr]kadikoylu, het is niet de bedoeling om een topic van iemand anders te "kapen". Je mag een (nieuw) eigen topic openen voor je probleem :)[/]
Ik dacht juist dat openen van een nieuwe topic voor vervuiling zou zorgen dus niet gewenst zou zijn.
Ik zal dan een nieuwe topic openen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelpm
hee jongens!!! het is allemaal gelukt. ik heb me iphone kunnen restoren en jailbreaken. vervolgens heb ik het dus geunlockt. vraag mij niet precies hoe ik het heb gedaan maar ik weet wel dat ik het in recovery mode heb gezet en vanaf daar kon ik het wel weer jailbreaken. ik ben er echt heel blij mee. ik hoop dat de volgende iphone gebruiker hier wat aan heeft. ik dank iedereen die mij heeft geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig maar dan @ topic starter.
Voor de rest die dezelfde problemen gaan krijgen. Je iPhone brikken zoals HTC dat kent is niet mogelijk. Wanneer je een probleem hebt probeer dan A) blackra!n te draaien. Lukt dit niet dan B) iPhone in DFU zetten en originele software erop zetten. Er valt genoeg info overal te vinden hoe dit precies moet.
Pagina: 1