Geen hdmi signaal op tv (JVC)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietjeg
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-05-2010
Vandaag een blu-ray speler gekocht: Philips BDP3000. Aangesloten op JVC LT-32S60BU met hdmi aansluiting.
Wanneer ik het hdmi kanaal aanklik krijg ik een blauw beeld. Wanneer ik de speler mbv tulpstekkers aansluit op tv krijg ik wel beeld. Speler werkte wel in winkel, hdmi-kabel is 1.3 en is vandaag ook nieuw gekocht.
Hdmi-instellingen op tv zijn minimaal: resolutie is niet aan te passen, audio wel.

Wie helpt?

groet
Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de HDMI color space ingesteld op RGB of YCbCr709? Sommige tv's ondersteunen de laatste namelijk niet...

En heeft de tv ook 24p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:28
De speler doet het meteen als je via tulpjes aansluit?

Misschien moet je in de instellingen van de blu-ray speler zetten dat deze het beeld en geluid via hdmi uitstuurt?

Ah, ik zie dat de tv een hdready is? Dan staat de blu-rayspeler zeker nog op 1080p en dat zal de tv niet aankunnen, als die al wat ouder is.
Zet de blu-rayspeler op 720p en dan zal die het wel doen denk ik.

[ Voor 38% gewijzigd door Ferry34 op 28-02-2010 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietjeg
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-05-2010
[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 23:41:
Is de HDMI color space ingesteld op RGB of YCbCr709? Sommige tv's ondersteunen de laatste namelijk niet...

HDMI color space kan ik niet ontdekken op zowel TV al Blu ray peler

En heeft de tv ook 24p?

Ook dit kan ik nergens ontdekken...
Ferry34 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 01:44:
De speler doet het meteen als je via tulpjes aansluit?

Ja.

Misschien moet je in de instellingen van de blu-ray speler zetten dat deze het beeld en geluid via hdmi uitstuurt?

Kan ik niet ontdekken in de instellingen

Ah, ik zie dat de tv een hdready is? Dan staat de blu-rayspeler zeker nog op 1080p en dat zal de tv niet aankunnen, als die al wat ouder is.
Zet de blu-rayspeler op 720p en dan zal die het wel doen denk ik.
Kan tv nergens op 720p instellen. Wel kan dit bij de speler maar het beeld blijft blauw.

groet
Pieter