Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben aan het 'stoeien' met mijn nwe gsm..:)
Als je hem openschuift, dan zie je links media en rechts internet. Hoe kan ik dit veranderen? Ben nl bang dat ik per ongeluk op internet kom....en wil alleen via WiFi. Om kosten te besparen...Bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Feli met je nieuwe telefoon! Het zou ons al een boel helpen als je even het model zou vermelden bijvoorbeeld :)

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwacht je helderzienden hier? Je zegt namelijk niet welke GSM je hebt (merk, type), en ook niet wat de manual zegt over het veranderen van menu opties. Begin die dus eerst eens door te kijken :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Klinkt als een Sony Ericsson. Je kunt dat helaas niet aanpassen. Wat je evt. wel kan doen is een 'dummy' internetaccount aanmaken zodat er geen verbinding kan worden gemaakt mocht je toch op de knop drukken.

[ Voor 17% gewijzigd door NNF op 27-02-2010 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Welkom op GoT :w

Wij verwachten wel wat meer inzet en informatie voordat je hier je vraag plaatst. Wat heb je zelf al geprobeerd (heb je bijvoorbeeld al in de handleiding van het toestel gekeken, op google gezocht (en naar welke termen?)) en om welk toestel gaat het? :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

NNF schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:55:
Klinkt als een Sony Ericsson. Je kunt dat helaas niet aanpassen. Wat je evt. wel kan doen is een 'dummy' internetaccount aanmaken zodat er geen verbinding kan worden gemaakt mocht je toch op de knop drukken.
De nieuwe Uri Geller? Klinkt als een Sony.. whaha :p alle respect hoor maar Nokia heeft dit ook so as oudere Samsung toestellen. Aangezien naast de Aino Sony vrijwel geen recente toestellen meer hebben die sliden moet het haast wel een Nokia zijn of de Aino maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Als je rechts op internet klikt maakt hij nog geen verbinding met internet, dan kan je eerst een internetadres invoeren of een zoekresultaat bij Google invoeren. Als je dan vervolgens op accepteren klikt maakt hij verbinding met internet ;) Zo is het althans bij mijn Aino.

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Aangezien reactie van de topicstarter uitblijft gaat deze op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.