Typhone levert na 4 maanden nog steeds N900 niet uit

Pagina: 1
Acties:

• atoombom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05-2025
ik wacht nu al bijna 4 maanden op mijn n900. ondertussen is mijn abonnement al 3 maanden geleden geactiveerd, heb al stuks of 8 mails gestuurd krijg nooit antwoord aan de telefoon(na 15 minuten aan de wachtlijn) beloven ze mij elke keer weer dat ik hem dit week kan verwachten, en volgens meneer ben ik een van de allereerste die besteld heeft.

heb al aansluitskosten betaald, verzendskosten betaald en nog ong 80 euro aan abonnement kosten.

ondertussen levert typhone wel aan klanten die minder dan 1 maand wachten, en dit is al de 2de levering.

wie weet wat voor stappen ik kan nemen ?

het liefst annuleer ik gewoon alles inclusief mijn abonnement.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je ze al formeel in gebreke gesteld?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:35

PoweRoy

funky!

In gebreke stellen en daarna ontbinden. Annuleren is wat anders.

[This space is for rent]

Verwijderd

Ik vraag me af hoe ontbinden in dit geval gaat. Je hebt een product en een dienst afgenomen die aan elkaar verbonden zijn voor jou als persoon. Ik vraag me echter af wat die telecomprovider daarover denkt. Die zal waarschijnlijk aangeven dat zij direct met jou een contract hebben en dat die telefoon een andere overeenkomst is. Iemand met meer inzichten hierover?

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:39
Lees ik nou goed dat je bij Typhone hebt besteld? Service daar ligt gemiddeld toch wel iets hoger dan wat ik hier nu lees. Ik zou inderdaad de verkoper in gebreke stellen en hem een uiterste termijn tot levering stellen. Twee weken is meer dan redelijk. Hierna kan je verzoeken het contract met terugwerkende kracht te laten ontbinden. In principe kan dit, mits de dealer hier aan mee wilt werken. Kan wel wat moeite en doorzettingsvermogen kosten :)

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:58

Greyfox

MSX rulez

Zow, jij bent geduldig, 4 maanden wachten en nu pas klagen!
Als je bij Typhone besteld hebt, kun je ze toch gewoon bellen.
Nummer staat op hun site.
Lijkt mij meer een gevalletje pech dan opzet.

MSX 2 rulez more

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-01 16:42

swtimmer

Ontrafelt het leven!

/edit, moet beter topic title lezen.....

[ Voor 74% gewijzigd door swtimmer op 01-03-2010 13:45 ]

• atoombom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05-2025
na 4maanden dan eindelijk ontvangen na boos geklaagd te hebben.

maar blijft toch ben ik aantal keren genegeerd door typhone, wil nog steeds een vergoeding hebben voor de afgelopen maanden.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Waar wil je dan precies een vergoeding voor hebben? Lees het contract eens goed na, zijn de telefoon en het abonnement aan elkaar gekoppeld? Kan het, volgens het contract, zo zijn dat het abonnement in kan gaan voordat je het toestel ontvangt?

Kortom: geef eens antwoord op de verschillende vragen. :)

Wat ik trouwens niet snap: op 27 februari meld je om 21:00 uur dat je het wachten beu bent, vervolgens meld je hier dat je 'na boos te zijn geworden' het toestel eindelijk hebt ontvangen. Maar elders meld je dat je hem al op 1 maart hebt ontvangen. Wanneer ben je dan precies zo boos geworden? Ik kan namelijk niet geloven dat je op 1 maart boos bent geworden en dat je op 1 maart het toestel hebt otnangen. Chronologisch gezien klopt je verhaal niet helemaal. :?

Nog een nuance: je hebt net geen drie maanden op je toestel hoeven te wachten.

[ Voor 56% gewijzigd door pven op 03-03-2010 17:52 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Dit probleem geld niet alleen voor Typhone.nl maar voor vrijwel iedere internet webshop en diverse gewone winkels. het probleem ligt bij Nokia. Nokia gaf blijkbaar aan dat de N900 vanaf eind december leverbaar was, veel webshops hebben het toestel toen ook online gezet. Aangezien de Nokia N900 een populair toestel is werd er toen al volop besteld. Het probleem was blijkbaar dat Nokia vrijwel geen N900's uitleverde. Ik heb van sommige webshops vernomen dat ze soms slechts een paar stuks per week of soms zelfs minder ontvangen, waar er op hun website soms meer dan 100 per week besteld werden. Daarom wachten nu dus een hoop mensen nog op hun N900 waaronder ik :s

Veel webshops hebben de Nokia N900 nu ook niet meer zo prominent op hun site staan en ik zie zelfs dat typhone op de site heeft staan dat het toestel beperkt leverbaar is. Neemt niet weg dat het natuurlijk wel klote is dat we er zo lang op moeten wachten
Pagina: 1