Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PDF Editor

Pagina: 1
Acties:
  • 558 views

Onderwerpen

• Jhuroen
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 19-04 18:18
Op mijn werk ben ik aan het zoeken geweest naar een vervanger voor Adobe Pro welke aan de volgende eisen zou moeten voldoen:
- goedkoper (Acrobat Pro is niet bepaald goedkoop)
- gebruiksvriendelijk (een gebruiker die het pakket niet kent moet er snel mee aan de gang kunnen)
- moet middels App-V aan te bieden zijn (de meeste pdf-editors/generators maken gebruik van een printer driver die doorgaans niet of nauwelijks te virtualiseren is)

Ik heb er een aantal bekeken (Nitro,Bluebeam) en ben tenslotte uitgekomen op Infix PDF Editor (http://www.iceni.com).
Deze lijkt zo'n beetje alles te bieden waar ik naar zocht, maar is vrij onbekend.
Is er iemand die dit programma kent?

M.vr.gr.

Jhuroen

N.b: ik heb dit forum uitgekozen omdat met name Infix zich gedraagd (onder meer) als een tekst editor.

Jhuroen wijzigde deze reactie 27-02-2010 21:11 (6%)
Reden: aanvulling

• Excirial
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 14-06-2018

Excirial

_--_--_--_--o-<

Ik denk dat maar weinig mensen je specifiek iets over deze applicatie kunnen vertellen; Zoals je zij is deze niet zeer veel in gebruik en daarbij komt ook nog eens dat de licentie $99 kost, waardoor je ook nog de pech hebt dat niet veel mensen deze software zomaar even zullen testen om te zien hoe het werkt.

Daarom denk ik dat ik je het beste het volgende kan aanbevelen:

Maak er een mini software selectie project van, dus:
Stap 0:(Hoeft niet per se) Zoek uit welke features er geboden worden en kijk of je deze nodig hebt.
Stap 1: Maak een Longlist met alle beschikbare applicaties die mogelijk iets lijken.
Stap 2: Zet vervolgens iedere eis af tegen het aanbod van die applicatie, en streep pakketten weg die sowieso niets lijken te zijn. De pakketten die over zijn vormen de shortlist voor verder onderzoek.
Stap 3: Download demo versies of vraag trials aan van de pakketten die overblijven en test of deze pakketten goed lijken te functioneren, en of ze daadwerkelijk aankunnen wat je ervan verlangt.

Vergeet niet dat de geschiktheid van een pakket afhangt van de omgeving waarin deze gebruikt wordt. Voor het ene bedrijf zal Infix prima werken terwijl dezelfde applicatie overdreven duur is of functionaliteit mist.

Succes ermee! :)

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

quote:
Jhuroen schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:55:
Ik heb er een aantal bekeken (Nitro,Bluebeam) en ben tenslotte uitgekomen op Infix PDF Editor (http://www.iceni.com).
Deze lijkt zo'n beetje alles te bieden waar ik naar zocht, maar is vrij onbekend.
Is er iemand die dit programma kent?
Neem contact met ze op en vraag om een evaluatieversie? Dan kun je het gewoon zelf testen.

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Excirial
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 14-06-2018

Excirial

_--_--_--_--o-<

quote:
gambieter schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:42:
Neem contact met ze op en vraag om een evaluatieversie? Dan kun je het gewoon zelf testen.
Ze bieden op de website zelfs gewoon een trial versie aan.
http://www.iceni.com/infi...ion=Standard&Platform=Win

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

quote:
Ah, ik had even snel gescand voor het woord trial en had dit niet gezien. Dan kan de TS gewoon zelf aan de slag gaan :)

• Jhuroen
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 19-04 18:18
Dank voor de reacties;ik heb de trial inderdaad al aan een aantal gebruikers beschikbaar gesteld (middels Softgrid) om te testen. Wat ik in de eerste post misschien niet heel duidelijk aan heb gegeven is dat dit testen (uiteraard) plaats vindt vanuit een functioneel perspectief.
Ik ben bijzonder geinteresseerd in reacties van mensen die op een professionele wijze bezig zijn met PDF's; zelf ben ik wat dat betreft gewoon een gebruiker.

Hoe een pdf bewerkt wordt door een pakket als Infix t.o.v een pakket als Acrobat Pro is wat mij in dit geval bezig houdt.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Maar wat voor soort edits wil je dan doen aan de pdf's? Pdf is nu eenmaal niet een bestandsformaat bedoeld voor echt zwaar editen, dat doe je in de bronapplicatie. Pdf is vooral bedoeld om de presentatie te standaardiseren, zodat het output op verschillende systemen/platforms er hetzelfde uitziet.

Je zult dus echt veel meer informatie moeten geven om hier iets zinvols als respons te krijgen.

• jeremyronalds
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 28-09-2018
I suggest you try it somewhere else like on another planet

Lustucru wijzigde deze reactie 28-09-2018 20:43 (70%)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True