Ik kan mijn vers geinstalleerde Windows 7 partitie niet backuppen met Ping 3.00 of Clonezilla 1.2.2-26. Partitie staat op een raid 0 array, aangestuurd door de AMD SB750 SATA controller van mijn Gigabyte MA790XT-ud4p(bios F7) moederbord. De schijven sda en sdb worden wel herkent zie ik voorbij komen in de lappen tekst tijdens het opstarten, maar ik kan alleen partities van mijn niet raid hdd's kiezen(sdc, sdd en sde).
Ik zie wel een bug voorbij komen: BIOS bug local APIC #0 not detected. Ik heb verder geen verstand van Linux, maar het lijkt me sterk dat dit komt doordat een interrupt controller niet herkent wordt, of heb ik het mis?
Hoe dan ook, het zou mooi zijn als iemand mij op weg zou kunnen helpen, want ik moet er niet aan denken dat deze install stuk gaat. Alles herinstalleren is een hoop werk.
Ik zie wel een bug voorbij komen: BIOS bug local APIC #0 not detected. Ik heb verder geen verstand van Linux, maar het lijkt me sterk dat dit komt doordat een interrupt controller niet herkent wordt, of heb ik het mis?
Hoe dan ook, het zou mooi zijn als iemand mij op weg zou kunnen helpen, want ik moet er niet aan denken dat deze install stuk gaat. Alles herinstalleren is een hoop werk.